Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Тому прем’єр-міністр Франції Едуард Філіпп оголосив про заборону знищення непроданих або повернутих споживчих товарів. «Це надмірне споживання шокує. Це неприйнятно для здорового глузду. Це скандал!» – сказав прем’єр міністр Франції під час запуску ініціативи в магазині знижок у Парижі.

Проблема перевиробництва є невід’ємною частиною капіталістичної системи. У Франції запропонували її часткове вирішення. Суть ініціативи: повернуті або нерозпродані товари віддавати на переробку або повторне використання, а не знищувати їх.

Едуард Філіпп повідомив, що дана заборона вступить у дію протягом 4-ох років. Під ініціативу підпадають непродовольчі товари, такі як одяг, електротехнічні вироби, засоби гігієни та косметика.

Безпосередньо, це вплине на дорогі бренди та Amazon. Раніше, у телевізійному документальному фільмі про компанію Amazon було продемонстровано контейнери для непроданих або повернутих товарів на складі онлайн-магазину, які потім мають піддаватися знищенню. Також британський бренд Burberry спричинив багато невдоволення, визнавши, що він спалює непроданий одяг, аксесуари та парфуми вартістю 28,6 млн фунтів стерлінгів у 2017 році, щоб запобігти їх дешевшому продажу і тримати ціни на свої товари високими. Метою було зберегти ексклюзивність і розкішний імідж бренду. Така практика – не унікальна для товарів категорії «люкс».

Ініціативу планують включити до спеціального законопроекту. Його планують прийняти протягом 2021-2023 років.  

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button