Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 121 днів. За цей час ми опублікували 24981 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Компанія Jaguar разом із людьми зі слабким зором випробовує штучний шум двигуна. Скріншот із відео

З першого липня в ЄС набувають чинності правила, згідно з якими електромобілі повинні видавати штучний звук під час руху на швидкості 20 км/год чи повільніше, повідомляє New Atlas.

Нові правила передусім спрямовані захищати людей зі слабким зором, які можуть не помітити електромобіль, що наближається безшумно.

Для імітації шуму двигуна на електрокари встановлюють системи акустичного сповіщення (AVAS). Гучність звуку має бути не меншою за 56 децибелів, але й не повинна перевищувати 75 децибелів. Звук має зростати або стишуватися відповідно до динаміки прискорення електромобіля.

Правила не регулюють характер звуку. Одні виробники обирають звук, подібний до класичного звуку бензинового двигуна, інші – дещо, більш схоже на реактивний літак чи навіть космічний корабель. Наприклад, так звучить акустична система електромобілів Nissan:

Самі виробники послуговуються логікою, що звук має на інтуїтивному рівні сприйматися як звук руху транспортного засобу.

Видання зазначає, що нові правила нагадують ухвалений 1865 року у Великій Британії закон, який зобов’язував окрему людину супроводжувати автомобіль і розмахувати червоним прапором.

Правила щодо шуму поширюються не чотириколісний електротранспорт, тобто мотоциклам дозволено їздити тихо.

Нагадаємо, що перший серійний електромотоцикл Harley-Davidson обладнали штучним звуком.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button