Найцікавіші проекти Бієнале велосипедної архітектури в Амстердамі (фото)
Виставка проходить в Амстердамі – столиці країни, де 43% жителів щодня користуються велосипедом.
Виставка проходить в Амстердамі – столиці країни, де 43% жителів щодня користуються велосипедом.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 313 днів. За цей час ми опублікували 26411 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Усі зображення: прес-служба Bicycle Architecture Biennale
17 червня в Амстердамі відкрилася Бієнале велосипедної архітектури, на якій презентовано найцікавіші проекти з восьми країн світу, що стосуються велоінфраструктури.
Вперше у виставці беруть участь проекти, не лише відібрані кураторами – цьогоріч це бюро NEXT architects, – але й подані на відкритий конкурс. 11 проектів – вже реалізовані, решта чотири – концепти.
Чотири з презентованих проектів – із Нідерландів. Це країна, яка веде перед у всесвітньому велорусі, зазначають організатори бієнале. Адже 43% голландців щодня користуються велосипедом.
Один із найефектніших проектів – 200-метрова «врізана» у воду велодоріжка, розташована у бельгійській провінції Лімбург. Щодня її відвідують близько 700 туристів, журнал Time включив її до топ-100 найкращих місць 2018 року.
Велосипедна естакада у китайському місті Сямень завдовжки вісім кілометрів, спроектована архітекторами Dissing+Weitling. Наразі це найдовша підвищена велодоріжка у світі. Вона проходить уздовж маршруту швидкісного автобусу.
Велосипедний хаб в університеті міста Перті, Австралія, спроектований Coniglio Ainsworth Architects, включає мийку, дворівневу парковку на 200 байків та громадський простір на даху, який можна використовувати для проведення подій.
Велосипедний міст у німецькому місті Раунгайм відділяє місто від нафтоперегінного комплексу.
«Перевернутий» велопішохідний міст Квінсі, Нью-Йорк, США, спроектовано Nooyoon на місці покинутої залізниці. Він призначений сполучати громадські простори на нижчих рівніях із вищими.
В голландському Утрехті розташовано найбільшу велопарковку у світі. Трирівневий паркінг розраховано на 13,5 тисяч велосипедів. Тут також є майстерня та пункт прокату.
Автомобільна розв’язка у Барселоні протягом 60 років була бар’єром для пішоходів і велосипедистів. Вирішенням проблеми стала доріжка, яка дозволяє скоротити шлях на півкілометра.
У новозеландському Окленді до складної розв’язки додали відокремлену велодоріжку. Її особливість у світлових панелях.
Кільцева велосипедная розв’язка у белгійській провінції Лімбург сполучає веломаршрути, які перетинають ліс. Маршрут піднято на 10 метрів над землею.
RheinRing – велосипедний міст у формі кільця, що сполучає обидва береги ріки та два мости у Кьольні, Німеччина.
Спроектовану бюро Paper Planes велодоріжку у Берліні зроблено з переробленого пластику. Обабіч висадили рослини, аби зменшити рівень шуму від вулиці.
Тим часом на новозбудованому велопішохідному мосту в Києві помітили автомобіль Mercedes-Benz.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті