Найцікавіші проекти Бієнале велосипедної архітектури в Амстердамі (фото)
Виставка проходить в Амстердамі – столиці країни, де 43% жителів щодня користуються велосипедом.
Виставка проходить в Амстердамі – столиці країни, де 43% жителів щодня користуються велосипедом.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 281 днів. За цей час ми опублікували 23525 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
17 червня в Амстердамі відкрилася Бієнале велосипедної архітектури, на якій презентовано найцікавіші проекти з восьми країн світу, що стосуються велоінфраструктури.
Вперше у виставці беруть участь проекти, не лише відібрані кураторами – цьогоріч це бюро NEXT architects, – але й подані на відкритий конкурс. 11 проектів – вже реалізовані, решта чотири – концепти.
Чотири з презентованих проектів – із Нідерландів. Це країна, яка веде перед у всесвітньому велорусі, зазначають організатори бієнале. Адже 43% голландців щодня користуються велосипедом.
Один із найефектніших проектів – 200-метрова «врізана» у воду велодоріжка, розташована у бельгійській провінції Лімбург. Щодня її відвідують близько 700 туристів, журнал Time включив її до топ-100 найкращих місць 2018 року.
Велосипедна естакада у китайському місті Сямень завдовжки вісім кілометрів, спроектована архітекторами Dissing+Weitling. Наразі це найдовша підвищена велодоріжка у світі. Вона проходить уздовж маршруту швидкісного автобусу.
Велосипедний хаб в університеті міста Перті, Австралія, спроектований Coniglio Ainsworth Architects, включає мийку, дворівневу парковку на 200 байків та громадський простір на даху, який можна використовувати для проведення подій.
Велосипедний міст у німецькому місті Раунгайм відділяє місто від нафтоперегінного комплексу.
«Перевернутий» велопішохідний міст Квінсі, Нью-Йорк, США, спроектовано Nooyoon на місці покинутої залізниці. Він призначений сполучати громадські простори на нижчих рівніях із вищими.
В голландському Утрехті розташовано найбільшу велопарковку у світі. Трирівневий паркінг розраховано на 13,5 тисяч велосипедів. Тут також є майстерня та пункт прокату.
Автомобільна розв’язка у Барселоні протягом 60 років була бар’єром для пішоходів і велосипедистів. Вирішенням проблеми стала доріжка, яка дозволяє скоротити шлях на півкілометра.
У новозеландському Окленді до складної розв’язки додали відокремлену велодоріжку. Її особливість у світлових панелях.
Кільцева велосипедная розв’язка у белгійській провінції Лімбург сполучає веломаршрути, які перетинають ліс. Маршрут піднято на 10 метрів над землею.
RheinRing – велосипедний міст у формі кільця, що сполучає обидва береги ріки та два мости у Кьольні, Німеччина.
Спроектовану бюро Paper Planes велодоріжку у Берліні зроблено з переробленого пластику. Обабіч висадили рослини, аби зменшити рівень шуму від вулиці.
Тим часом на новозбудованому велопішохідному мосту в Києві помітили автомобіль Mercedes-Benz.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті