Як Вінниця розвиває велоінфраструктуру? Репортаж
За останні три роки у місті з’явилися нові велодоріжки, громадський велопрокат та муніципальна велошкола.
За останні три роки у місті з’явилися нові велодоріжки, громадський велопрокат та муніципальна велошкола.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 124 днів. За цей час ми опублікували 24991 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Розвивати велосипедну інфраструктуру Вінниці почали з 2013 року: тоді затвердили стратегію розвитку міста до 2020 року. Зокрема, у місті вирішили створювати велодоріжки. Сьогодні у Вінниці існує 59 кілометрів велошляхів, понад 30 з яких відокремлені від пішохідної частини. Хоча проблеми досі є: місто не фінансує створення велодоріжок, вони з’являються лише під час реконструкції вулиць. А тому поки не можна говорити про безперервність цих шляхів. Переглянути їх можна на спеціальній карті.
Крім того, розвиток велосипедної інфраструктури став частиною проекту з енергоефективності Вінниці, що реалізується за технічної та фінансової підтримки Швейцарії. «Ми почали роботу над цим напрямком наприкінці 2016 року, – розповідає Андрій Сорокін. Він відповідає за розвиток велоінфраструктури у Вінницькій міській раді. – Створили ініціативну групу з активістів, представників громадських організацій та міської ради, щоб вирішити, як ми можемо покращити ситуацію». Врешті, роботу розділили на чотири компоненти. На їх реалізацію було виділено близько восьми мільйонів гривень зі швейцарського проекту.
До слова, у 2019 році Вінницю обрали для проведення щорічного всеукраїнського Велофоруму.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті