Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 123 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Будівництво лінії метро на Виноградар. Фото: Олег Тоцький

Нові державно-будівельні норми у категорії «Метрополітени» дозволяють збільшувати відстань між новими станціями метро до трьох кілометрів. Про це повідомив заступник міністра регіонального розвитку Лев Парцхаладзе.

Раніше максимальна відстань між сусідніми станціями складала два кілометри. Мінімальна відстань зберігається на рівні 900 метрів.

«Якщо, наприклад, далі ніж за один-два кілометри буде розташовано важливий транспортно-пересадковий вузол або буде необхідність мінімізувати транспортні потоки за рахунок будівництва нової станції метро, то, звичайно, доцільніше та ефективніше робити це на більшій відстані», – пояснив Парцхаладзе.

Водночас якщо відстань між станціями перевищує два кілометри, проект має передбачати аварійний вихід на поверхню або евакуаційні виходи в середній третині між цими станціями. Відстань між станціями рахується від платформи до платформи.

Нові ДБН набирають чинності з першого вересня.

Зазначимо, що відстань між станціями Київського метрополітену «Видубичі» та «Славутич» перевищує три кілометри. Довжина найкоротшого перегону, між «Театральною» та «Хрещатиком», також не вкладається у чинні норми – 788 метрів.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button