Швидкісний трамвай з Борщагівки закрили щонайменше на три місяці
Жителі Борщагівки повідомляють, що замісні автобуси не вміщають усіх пасажирів.
Жителі Борщагівки повідомляють, що замісні автобуси не вміщають усіх пасажирів.
Демонтаж трамвайних колій на Борщагівці. Фото: Grigoriy Leo, Facebook
22 червня скасовано рух швидкісного трамваю з Борщагівки через капітальний ремонт шляхопроводу на з’єднанні проспектів Комарова та Леся Курбаса.
Відновити трамвайний рух планують до 30 вересня, якщо не буде виявлено нових проблем із конструкцією мосту, повідомляє Святошинська РДА. На цей час залишать по одній смузі для автотранспорту.
Трамваї №1 та №3 замінять на автобусні маршрути №3Т (від станції «Кільцева дорога» до станції «Старовокзальна») та №4 (від Михайлівської Борщагівки до Індустріального шляхопроводу).
Також на невеликому відрізку від проспекту Корольова до станції «Ромена Роллана» курсуватиме безкоштовний трамвай №2.
Жителі Борщагівки повідомляють, що через ремонт шляхів на кінцевій трамваї №3 і №2 не ходять уже рік, а замісні автобуси не вміщають усіх пасажирів.
«Від цієї новини у мене просто навертаються сльози. Вже майже рік не ходить трамвай №3 і №2, бо на їхній кінцевій “ведуть ремонт шляхів” (і будують ТЦ). Тепер закриють ще і №1, який возить всю Південну Борщагівку. Зранку трамваї ходять з інтервалом у три-чотири хвилини, і при цьому забиті вщерть. Як усім цим людям запакуватися в автобуси, які одразу ж стануть у пробці?», – пише Таша Ломоносова.
Загалом перший етап капітального ремонту планують закінчити до кінця року. Він передбачає ремонт трамвайного полотна, тротуарів та проїжджої частини у напрямку центру. Зараз комунальники демонтують трамвайні колії.
У 2020 році почнуть другий етап – ремонт проїжджої частини і тротуарів у напрямку Кільцевої дороги.
У Святошинській РДА запевняють, що міст, який закривають для транспорту, визнано аварійним. Востаннє його капітально ремонтували в 1965 році. Зокрема, негайного ремонту потребують залізобетонні плити під трамвайним полотном.
Нагадаємо, на капітальний ремонт шляхопроводу витратять 443 мільйона гривень.
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті