Кличко пояснив причину заторів у Києві: «Літо»
Активна фаза ремонтів припадає на літо, бо багато людей у відпустках.
Активна фаза ремонтів припадає на літо, бо багато людей у відпустках.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 119 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Літо є максимально ефективним періодом для ремонту мостів та доріг в Києві, тому місто стоїть у заторах, пояснив мер Києва Віталій Кличко в ефірі радіо Київ-98fm.
«Менше транспортне навантаження і багато людей у відпустках. Тому активна фаза ремонтів припадає на літній період. З цим і пов’язані нинішні затори в столиці. Всі сили кинуті, аби максимально швидко відремонтувати найпроблемніші мости, щоб восени вони функціонували в звичному режимі», – сказав Кличко.
До кінця 2019 року мер сподівається запустити рух новим Шулявським шляхопроводом. До кінця 2020 року – автосполучення між лівим та правим берегом через Подільсько-Воскресенський міст.
«Наступним етапом буде будівництво метро на Троєщину», – наголосив Кличко.
Він також зазначив, що для оновлення інфраструктури Києва не вистачить й усього бюджету – 60 мільярдів гривень. За словами Кличка, будівництво Шулявського шляхопроводу коштуватиме майже один мільярд гривень, реконструкція мосту Патона – приблизно 4-5 млрд гривень, добудова Подільсько-Воскресенського мосту – близько 6-7 млрд гривень.
Нагадаємо, 22 червня скасували швидкісний трамвай із Борщагівки через капітальний ремонт шляхопроводу на межі проспектів Комарова та Леся Курбаса. Транспортну ситуацію в цьому районі ще більше усклюднює будівництво Шулявського шляхопроводу.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті