Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 303 днів. За цей час ми опублікували 26351 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Затори на Борщагівці через ремонт шляхопроводу. Фото: Сергій Гринкевич

Літо є максимально ефективним періодом для ремонту мостів та доріг в Києві, тому місто стоїть у заторах, пояснив мер Києва Віталій Кличко в ефірі радіо Київ-98fm.

«Менше транспортне навантаження і багато людей у відпустках. Тому активна фаза ремонтів припадає на літній період. З цим і пов’язані нинішні затори в столиці. Всі сили кинуті, аби максимально швидко відремонтувати найпроблемніші мости, щоб восени вони функціонували в звичному режимі», – сказав Кличко.

До кінця 2019 року мер сподівається запустити рух новим Шулявським шляхопроводом. До кінця 2020 року – автосполучення між лівим та правим берегом через Подільсько-Воскресенський міст.

«Наступним етапом буде будівництво метро на Троєщину», – наголосив Кличко.

Він також зазначив, що для оновлення інфраструктури Києва не вистачить й усього бюджету – 60 мільярдів гривень. За словами Кличка, будівництво Шулявського шляхопроводу коштуватиме майже один мільярд гривень, реконструкція мосту Патона – приблизно 4-5 млрд гривень, добудова Подільсько-Воскресенського мосту – близько 6-7 млрд гривень.

Нагадаємо, 22 червня скасували швидкісний трамвай із Борщагівки через капітальний ремонт шляхопроводу на межі проспектів Комарова та Леся Курбаса. Транспортну ситуацію в цьому районі ще більше усклюднює будівництво Шулявського шляхопроводу.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button