Варшава витратить на нові електробуси більше 100 млн доларів
Стверджують, що це найбільше замовлення шарнірних електробусів в Європі.
Стверджують, що це найбільше замовлення шарнірних електробусів в Європі.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24975 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Адміністрація Варшави виділила 105 мільйонів доларів (400 мільйонів польських крон) на 130 електробусів у муніципальний транспортний парк. Про це повідомляє видання Electrek.
Автобуси, які не продукують шкідливих викидів, постачатиме місцевий виробник Solaris, який постачатиме також 250 електробусів у Мілан. До Варшави 130 електробусів поставлять у 2020 році.
130 електробусів Urbinos будуть оснащені акумуляторами Solaris High Power потужністю 150 кВт/год з гарантією на сім років. По місту розташують зарядні станції потужністю більше 400 кВт. Також ці автобуси заряджатимуться завдяки струмоприймачам ромбовидної форми на даху.
Транспортний оператор Варшави MZA каже, що за два роки дизельні автобуси взагалі перестануть пускати центральним маршрутом «Королівський тракт», який з’єднує історичну місцевість з новими вулицями. До цього часу MZA запустить містом 400 електробусів.
За словами фірми-виробника, тендер від MZA став найбільшим свого роду у всій Європі. Видання зазначає, що компанія, скоріше за все, має на увазі замовлення саме на електробуси шарнірного сполучення.
Зазначимо, що від дизельного транспорту відмовляються зокрема у Парижі, Таллінні, Римі, Тель-Авіві.
Читайте також: Європа відмовляється від дизеля. Чи варто Україні очікувати ще один наплив старих авто?
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті