Київське метро зупинялося через пожежу
Горіла електрощитова на станції «Хрещатик».
Горіла електрощитова на станції «Хрещатик».
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 123 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Причиною збою роботи київського метро була пожежа, повідомляє РБК-Україна з посиланням на гарячу лінію метрополітену.
Сталося загоряння електрощитової на станції «Хрещатик».
Вранці зачиняли центральні станції «Хрещатик», «Університет» і «Театральна». Потяги червоної гілки метро курсували від «Академмістечка» до «Вокзальної» і від «Арсенальної» до «Лісової».
Пасажири писали у соцмережах, що не могли дочекатися поїздів на червоній гілці по 10-20 хвилин. На деяких станціях, зокрема на «Арсенальній» скупчилися натовпи.
«Я сіла о 11:33 на Берестейській. За пів години проїхали тільки Шулявку і Політех», – пише Богдана Барановська.
«Поїзд приїжджав на Вокзальну з боку Політеху і задом наперед майже порожній їхав на Академмістечко. В цей час на протилежному боці платформи стояла купа людей, яка чекала поїзд до Академмістечка», – розповідає Дмитро Краснов.
Днями транспортний експерт Дмитро Беспалов зазначав, що київський метрополітен, особливо червона лінія, працює на межі пропускної здатності. Він зауважує, що в разі надзвичайних ситуацій це створить до значних безпекових ризиків, адже скупчення людей на пересадкових станціях заважає швидкій евакуації.
Для безпечнішої і комфортнішої роботи метро слід розвантажити його за допомогою розвитку наземного транспорту.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті