Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Евакуація з бульвару Шевченка. Фото: Центр організації дорожнього руху

Впродовж липня на київські штрафмайданчики евакуювали 99 автівок. Такі дані наводить КП «Київтранспарксервіс».

Одну машину евакуюють за чотири хвилини. Щоб повернути автівку, водій має сплатити дві тисячі гривень. Впродовж перших десяти днів після оштрафування сплачується половина – це комунальники називають «бонусом».

Нагадаємо, з восьмого липня київські інспектори з паркування почали виписувати штрафи. Після кількох евакуацій водії перестали паркуватися зокрема на бульварі Шевченка.

Штрафи виписують за такі порушення:

  • розміщення автомобіля в зоні дії знаків, які забороняють стоянку або парковку – за це передбачається штраф у розмірі 255 грн;
  • зупинка ближче 30 метрів від зупинок громадського транспорту – за це порушення та всі нижчезазначені передбачено штраф у розмірі 510 грн з евакуацією автомобіля;
  • зупинка на пішохідних переходах і ближче 10 метрів від них з обох боків;
  • зупинка ближче 10 метрів від виїздів з прилеглих територій і безпосередньо в місці виїзду;
  • зупинка на перехрестях та ближче 10 метрів від них з обох боків;
  • стоянка у місцях, де створює перешкоду для руху пішоходів.

27 вересня 2018 року набув чинності новий закон про паркування. Перші інспектори з’явилися на вулицях Києва у квітні цього року, але обмежувалися попередженнями. Через місяць після початку штрафування на Троєщині вирішили зводити новий штрафмайданчик, бо на інших вже бракує місця.

Читайте також: Чому безкоштовне паркування шкодить усьому місту? Пояснює транспортний експерт

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button