У Норвегії H&M звинуватили у спекуляції екологічними проблемами заради маркетингу
Норвезьке споживче управління вважає, що компанія займається грінвошингом.
Норвезьке споживче управління вважає, що компанія займається грінвошингом.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Норвезьке споживче управління звинуватило шведську компанію H&M у грінвошингу – введенні споживачів в оману за допомогою «екологічної» колекції одягу Conscious, повідомляє Dezeen.
«Інформація про стале виробництво, розміщена на норвезькому вебсайті H&M, не є задовільною, особливо з огляду на те, що Conscious рекламується як колекція, що має знижений вплив на довкілля», – заявила представниця норвезького регулятора.
H&M випустила «зелену колекцію» у квітні. Компанія стверджує, що кожну річ зроблено з матеріалів, виготовлених за допомогою сталих технологій, зокрема зі 100% органічної бавовни або переробленого поліестеру.
Та норвезьке управління нарікає, що маркетингова стратегія H&M надає споживачам лише узагальнену інформацію. Наприклад, неможливо дізнатися, чи для виробництва певної речі було використано 60% переробленого матеріалу або, скажімо, лише 5%.
Разом із Conscious компанія випустила також преміальну колекцію Conscious Exclusive, яка включає речі, зроблені з пінатексу (Piñatex, шкірозамінник із листя ананасу), Bloom Foam (матеріал із водоростей) та штучного шовку Orange Fiber, виготовленого з побічних продуктів виробництва апельсинового соку.
Читайте також: Екологічні акції від Coca-Cola, H&M, Starbucks та Levi’s – піар чи турбота про довкілля?
На думку норвезького регулятора, компанія має фокусуватися на конкретних заходах, які запроваджує, щоб чинити менший вплив на довкілля, а не обмежуватися загальними поняттями типу «сталий», «екологічний», «зелений».
У свою чергу, в H&M зявили, що проводять перемовини з регулятором і вирішують, як зробити інформацію для споживачів більш конкретною. Також у компанії підкреслили, що претензія стосується саме комунікаційної стратегії, а не екологічності товарів.
Читайте також: Чи справді «хіпстерська, веганська і зелена» економіка є етичною?
Велика кількість виробників намагаються відповідати екотрендам, відповідно до вимог споживачів. Наприклад, нещодавно Zara Home випустила колекцію посуду з переробленого скла.
Так само наприкінці 1990-х – на початку 2000-х, на хвилі активістських кампаній проти умов праці на фабриках, а також ефекту, справленого книгою Наомі Кляйн «No Logo», бренди намагалися позиціонувати себе які такі, що піклуються про оплату та безпеку праці. Водночас ця проблема досі лишається.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті