Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 298 днів. За цей час ми опублікували 26314 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Колекція одягу Conscious. Фото: H&M

Норвезьке споживче управління звинуватило шведську компанію H&M у грінвошингу – введенні споживачів в оману за допомогою «екологічної» колекції одягу Conscious, повідомляє Dezeen.

«Інформація про стале виробництво, розміщена на норвезькому вебсайті H&M, не є задовільною, особливо з огляду на те, що Conscious рекламується як колекція, що має знижений вплив на довкілля», – заявила представниця норвезького регулятора.

H&M випустила «зелену колекцію» у квітні. Компанія стверджує, що кожну річ зроблено з матеріалів, виготовлених за допомогою сталих технологій, зокрема зі 100% органічної бавовни або переробленого поліестеру.

Та норвезьке управління нарікає, що маркетингова стратегія H&M надає споживачам лише узагальнену інформацію. Наприклад, неможливо дізнатися, чи для виробництва певної речі було використано 60% переробленого матеріалу або, скажімо, лише 5%.

Разом із Conscious компанія випустила також преміальну колекцію Conscious Exclusive, яка включає речі, зроблені з пінатексу (Piñatex, шкірозамінник із листя ананасу), Bloom Foam (матеріал із водоростей) та штучного шовку Orange Fiber, виготовленого з побічних продуктів виробництва апельсинового соку.

Читайте також: Екологічні акції від Coca-Cola, H&M, Starbucks та Levi’s – піар чи турбота про довкілля?

На думку норвезького регулятора, компанія має фокусуватися на конкретних заходах, які запроваджує, щоб чинити менший вплив на довкілля, а не обмежуватися загальними поняттями типу «сталий», «екологічний», «зелений».

У свою чергу, в H&M зявили, що проводять перемовини з регулятором і вирішують, як зробити інформацію для споживачів більш конкретною. Також у компанії підкреслили, що претензія стосується саме комунікаційної стратегії, а не екологічності товарів.

Читайте також: Чи справді «хіпстерська, веганська і зелена» економіка є етичною?

Велика кількість виробників намагаються відповідати екотрендам, відповідно до вимог споживачів. Наприклад, нещодавно Zara Home випустила колекцію посуду з переробленого скла.

Так само наприкінці 1990-х – на початку 2000-х, на хвилі активістських кампаній проти умов праці на фабриках, а також ефекту, справленого книгою Наомі Кляйн «No Logo», бренди намагалися позиціонувати себе які такі, що піклуються про оплату та безпеку праці. Водночас ця проблема досі лишається.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button