Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 58 днів. За цей час ми опублікували 24498 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Колекція одягу Conscious. Фото: H&M

Норвезьке споживче управління звинуватило шведську компанію H&M у грінвошингу – введенні споживачів в оману за допомогою «екологічної» колекції одягу Conscious, повідомляє Dezeen.

«Інформація про стале виробництво, розміщена на норвезькому вебсайті H&M, не є задовільною, особливо з огляду на те, що Conscious рекламується як колекція, що має знижений вплив на довкілля», – заявила представниця норвезького регулятора.

H&M випустила «зелену колекцію» у квітні. Компанія стверджує, що кожну річ зроблено з матеріалів, виготовлених за допомогою сталих технологій, зокрема зі 100% органічної бавовни або переробленого поліестеру.

Та норвезьке управління нарікає, що маркетингова стратегія H&M надає споживачам лише узагальнену інформацію. Наприклад, неможливо дізнатися, чи для виробництва певної речі було використано 60% переробленого матеріалу або, скажімо, лише 5%.

Разом із Conscious компанія випустила також преміальну колекцію Conscious Exclusive, яка включає речі, зроблені з пінатексу (Piñatex, шкірозамінник із листя ананасу), Bloom Foam (матеріал із водоростей) та штучного шовку Orange Fiber, виготовленого з побічних продуктів виробництва апельсинового соку.

Читайте також: Екологічні акції від Coca-Cola, H&M, Starbucks та Levi’s – піар чи турбота про довкілля?

На думку норвезького регулятора, компанія має фокусуватися на конкретних заходах, які запроваджує, щоб чинити менший вплив на довкілля, а не обмежуватися загальними поняттями типу «сталий», «екологічний», «зелений».

У свою чергу, в H&M зявили, що проводять перемовини з регулятором і вирішують, як зробити інформацію для споживачів більш конкретною. Також у компанії підкреслили, що претензія стосується саме комунікаційної стратегії, а не екологічності товарів.

Читайте також: Чи справді «хіпстерська, веганська і зелена» економіка є етичною?

Велика кількість виробників намагаються відповідати екотрендам, відповідно до вимог споживачів. Наприклад, нещодавно Zara Home випустила колекцію посуду з переробленого скла.

Так само наприкінці 1990-х – на початку 2000-х, на хвилі активістських кампаній проти умов праці на фабриках, а також ефекту, справленого книгою Наомі Кляйн «No Logo», бренди намагалися позиціонувати себе які такі, що піклуються про оплату та безпеку праці. Водночас ця проблема досі лишається.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button