Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 284 днів. За цей час ми опублікували 23536 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: пресслужба проєкту

12 серпня почнеться безкоштовний онлайн-курс «Арт-Маркетинг. Як просувати власний культурний продукт». Він розрахований на художників, музикантів та письменників, які мають власні проєкти і потребують їх просування.

На тренінгу навчатимуть створювати бренд культурного проєкту; презентувати його для інвесторів, журналістів тощо; розуміти цільову аудиторію; планувати базову стратегію просування; будувати взаємодію зі ЗМІ та використовувати соціальні мережі.

Курс триватиме складатиметься з п’яти тижневих модулів із безкоштовними відеолекціями.

Спікери – кураторка Катерина Тейлор, бренд-менеджер книгарні Yakaboo Катерина Аврамчук, координаторка Книжкового Арсеналу та співзасновниця «Читомо» Оксана Хмельовська, журналіст Антон Семиженко.

Охочим взяти участь пропонують зареєструватися і пройти тест, щоб оцінити свої знання з маркетингу та SММ.

Організатори також оберуть 60 учасників, які зможуть відвідати офлайн-практикум, який відбуватиметься у трьох містах: Києві (7 вересня), Харкові (14 вересня) та Львові (21 вересня).

«Минулого року ми отримали шалений конкурс – 46 людей на місце. Це дало нам змогу зрозуміти, що попит митців на знання з просування своїх проектів набагато вищий, ніж ми очікували. Отже, ми вирішили перейти в онлайн», – розповідає авторка ідеї Ольга Малиш.

Онлайн-курс «Арт-Маркетинг» відбувається за підтримки Українського Культурного Фонду.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button