Перша дорога з сонячних панелей у Франції виявилася «повним фіаско»
Менш як за три роки покриття зруйнували трафік і негода.
Менш як за три роки покриття зруйнували трафік і негода.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24983 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Перша французька автомобільна дорога, викладена сонячними панелями, виявилася повним фіаско, повідомляє Le Monde.
Дорогу завдовжки один кілометр урочисто відкрили у Нормандії у грудні 2016 року. Передбачалося, що вона забезпечуватиме енергією містечко Турувр, що у 130 кілометрах на захід від Парижа.
Поверх асфальту встановили 2800 квадратних метрів сонячних панелей, що обійшлося бюджету Франції майже у 4,7 мільйона євро.
Та через два з половиною роки стало зрозуміло, що проєкт Wattway не витримав випробування реальністю. Сонячні панелі потріскалися й розвалилися на шматки. Інженери не розрахували навантаження, зокрема, від тракторів, які їздили цією ділянкою.
При цьому компанія, яка будувала дорогу, запевняла, що панелі вкрито шаром смоли з кремнієм, що нібито має убезпечити покриття від руйнівної дії трафіку.
Листя падало на фотоелементи і згнивало, а зливи і блискавки доконали покриття. Також дорога виявилася надто шумною, через що довелося знизити швидкість руху на цій ділянці до 70 км/год.
Крім того, як зазначає Business Insider, Нормандія – не найсонячніший регіон Франції. Наприклад, відомо, що у місті Кан на рік припадає лише 44 повністю сонячних дні. Через це сонячні панелі виробляли лише половину обіцяної енергії. Так, у 2018 році дорога згенерувала менш як 80 тисяч кіловат-годин замість очікуваних 150 тисяч.
Директор проєкту Wattway визнав, що система виявилася не розрахованою на міжміський трафік. Відтепер компанія сконцентрується на дрібніших проєктах, таких як освітлення зупинок.
Нагадаємо, торік у Нідерландах довелося закрити і демонтувати ділянку смарт-дороги, яка грала гімн.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті