«Київавтодор» уклав договір на проєктування веломагістралі уздовж Набережного шосе
Проведення тендеру тягнули з жовтня минулого року.
Проведення тендеру тягнули з жовтня минулого року.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 297 днів. За цей час ми опублікували 26304 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Фото: facebook.com/kyivbikecity
14 серпня «Київавтодор» уклав договір на розробку проєкту веломаршруту вздовж Набережного шосе. Велодоріжка завдовжки 4,8 кілометра пролягатиме від Поштової площі до мосту Патона.
«Веломаршрут уздовж Набережного шосе можна назвати справжньою веломагістраллю. Окрім самої велодоріжки, яку виконають із асфальтобетону, там з’являться велопарковки, навігація, LED-освітлення… Це буде один із наймасштабнішних проектів велоінфраструктури у столиці», – цитує пресслужба КМДА гендиректора «Київавтодору» Олександра Густєлєва.
Навігацію планують зробити з LED-каміння: світильники повторюють форму бруківки і монтуються безпосередньо в поверхню доріжок. Уздовж веломаршруту обіцяють встановити майданчики для відпочинку та станцію велоремонту, на якій велосипедист сам зможе полагодити велосипед.
За словами Густелєва, веломагістраль збудують на місці демонтованої трамвайної колії. Поряд буде відокремлений від велодоріжки пішохідний тротуар. Водночас пресслужба «Київавтодору» пише, що остаточне трасування – розміщення маршруту – вирішать проєктувальники.
«Київавтодор» оголошував тендер ще у жовтні 2018 року й кілька разів скасовував. Нарешті конкурс провели у липні 2019 року – його виграла харківська компанія «Інститут Проектування Інфраструктури Транспорту» з пропозицією 1,78 мільйона гривень. До речі, пропозиція львівського «Інституту просторового розвитку» була дорожчою на одну гривню.
Згідно з договором, закінчити розробку проєкту мають до квітня 2020 року – тільки після цього можна буде почати власне будівництво.
З початку 2019 року «Київавтодор» оголосив шість тендерів на проєктування веломаршрутів, чотири з яких було скасовано. Наразі тендери відбулися тільки за двома велодоріжками: уздовж Набережного шосе та за маршрутом «Солом’янка-Центр» (його скасовували сім разів, але зрештою таки переміг «Інститут просторового розвитку»).
Моніторинговий портал DoZorro описав три лайфхаки «Київавтодору» щодо скасування тендерів на веломаршрути. Зокрема, авторка статті вважає, що харківську компанію було визнано переможцем необґрунтовано.
Згідно з Концепцією розвитку велосипедної інфраструктури в Києві, до 2025 року заплановано створити 240 кілометрів велодоріжок.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті