У Мінську відкрили заклад «П’яная вішня», скопійований з українського
Власники українського бренду відмовилися продавати права, бо Білорусь розвернута «в інший бік від європейських цінностей».
Власники українського бренду відмовилися продавати права, бо Білорусь розвернута «в інший бік від європейських цінностей».
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 121 днів. За цей час ми опублікували 24983 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Білоруські підприємці відкрили у Мінську бар «П’яная вішня» у моноформаті – тут подають лише вишневу наливку. Співвласник українського холдингу !FEST Андрій Худо, який володіє правами на бренд «П’яна вишня» звинуватив білорусів у крадіжці, повідомляє bit.ua.
Заклади франшизи «П’яна вишня» є у Києві, Львові, Одесі, інших містах України, а також у польських Варшаві, Кракові та Вроцлаві. Худо заявив, що білоруси зверталися до нього з пропозицією купити права і відкрити заклад у Мінську, але їм відмовили з політичних міркувань.
«Свого часу ми прийняли стратегічне рішення – не розвивати наш бізнес в Білорусі. Оскільки ми не впевнені в гарантіях для ведення бізнесу, який походить з України. Рівно так само, як і ведення бізнесу в Російській Федерації… Європейські цінності для нас є ближчими. На жаль, Білорусь наразі розвернута в інший бік», – пояснюється у заяві холдингу.
В українських кнайпах подають вишневу наливку, а також чотири види вишневих десертів. Порція у 100 мл коштує 38 гривень.
У Мінську в «П’яній вішні» – поки лише настоянка, але згодом планують готувати вишневі десерти. 100 мл коштує чотири рублі (приблизно 50 гривень). Ще п’ять рублів (близько 62 гривень) – застава за скляний келих, або наливають у паперовий стаканчик.
Заклад відкрили п’ятого серпня підприємець Володимир Кужельний, який займається салонами краси, та ресторатор Сергій Кленцов. Вони стверджують, що свій рецепт вишнівки розробляли з нуля спільно з Академією наук Білорусі.
Логотип зображує ощипаного півня, який наївся вишень із наливки, сп’янів і впав. Господиня вирішила, що він помер та ощипала пір’я на подушки.
Торік Андрій Худо звинуватив у плагіаті київський ресторан «Львівська Реберня», який скопіював концепцію реберні «Під Арсеналом». Ще раніше нарікав, що Московська Мануфактура Шоколаду «позичила» логотип Львівської майстерні шоколаду.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті