Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 33 днів. За цей час ми опублікували 26962 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

«Укравтодор» вже у жовтні 2019 року запустить перші шість пунктів для зважування автомобілів Weigh-in-Motion (WiM) на під’їздах до Києва. Всього у планах встановити до 100 таких пунктів на трасах України, насамперед щойно відремонтованих ділянках.

Про нові системи розповів виконуючий обов’язки глави «Укравтодора» Славомир Новак у інтерв’ю агентству «Інтерфакс-Україна». «У жовтні ми плануємо запустити в роботу перші шість пунктів Weight-in-Motion на під’їздах до Києва. Це пілотний проект, який ми фінансуємо за рахунок коштів МФО. На його реалізацію ми отримали близько семи мільйонів ​​євро від Міжнародного банку реконструкції та розвитку», – повідомив Новак.

Очільник «Укравтодору» також зазначив, що водії перевантажених фур намагатимуться об’їжджати такі комплекси іншими дорогами. «І це вже питання до Нацполіції та інших служб – як цього не допустити. І у нас є повне взаєморозуміння з Нацполіцією у даному питанні», – вважає він.

Водночас, за словами Новака, щоб система WiM змогла повноцінно запрацювати на українських дорогах, потрібно внести зміни до законодавства, які дозволять «Укравтодору» в автоматичному режимі штрафувати перевантажені фури.

«Саме для цього ми і запускаємо наш пілотний проект, щоб показати його результати і переконати політиків, що ці зміни в законодавстві необхідні», – заявив в. о. голови агентства.

WiM – це автоматична система вагового контролю на дорогах під час руху трансопртних засобів, пише «Економічна правда». Передбачає цілодобовий контроль, автоматичну фіксацію, максимальну автономність і мінімальне втручання людини. Система розраховує габарити кожного автомобіля, що проїжджає повз, фіксує номерні знаки, що дозволяє ідентифікувати вантажний автомобіль і його власника у державній базі даних.

Одночасно система датчиків фіксує швидкість, розміри авто, загальну масу, навантаження на вісь і колеса. Комп’ютер обробляє дані без втручання людини і порівнює з нормативами. У разі виявлення будь-яких порушень система автоматично формує штраф і відправляє водієві вимогу зупинитися.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button