Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Kyiv Opera Theatre

Команда дизайн-бюро DO! на чолі з креативним директором Віктором Мілютіним створила новий логотип Київського театру опери та балету для дітей та юнацтва.

Театр майже рік працював над ідеєю, змінивши в ході роботи чотири команди. До проєкту були задіяні розробники айдентики для європейських компаній.

 «Ми вивчали та аналізували візуальний стиль найкращих театрів світу. Експериментували з різними формами, подачами, “іконками”, шрифтами, кольорами», – заявляють представники театру.

Фото: Kyiv Opera Theatre

Із 65 унікальних пропозицій логотипу варіант бюро DO! найбільш співзвучний стратегії розвитку театру.

Фото: Kyiv Opera Theatre

 

Наступним кроком у зміні візуального стилю театру стане ребрендинг сайту.

 

Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 47 днів. За цей час ми опублікували 27060 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button