Для Київського театру опери та балету створили новий логотип
Новий візуальний стиль театру створила команда дизайн-бюро DO! на чолі з креативним директором Віктором Мілютіним
Новий візуальний стиль театру створила команда дизайн-бюро DO! на чолі з креативним директором Віктором Мілютіним
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 123 днів. За цей час ми опублікували 24991 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Команда дизайн-бюро DO! на чолі з креативним директором Віктором Мілютіним створила новий логотип Київського театру опери та балету для дітей та юнацтва.
Театр майже рік працював над ідеєю, змінивши в ході роботи чотири команди. До проєкту були задіяні розробники айдентики для європейських компаній.
«Ми вивчали та аналізували візуальний стиль найкращих театрів світу. Експериментували з різними формами, подачами, “іконками”, шрифтами, кольорами», – заявляють представники театру.
Із 65 унікальних пропозицій логотипу варіант бюро DO! найбільш співзвучний стратегії розвитку театру.
Наступним кроком у зміні візуального стилю театру стане ребрендинг сайту.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті