Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Партнерський матеріал з


Олексій Тараненко – головний редактор інтернет-супермаркету «Розетка», відповідальний за наповнення сайту та пов’язаних з ним Youtube-каналів. Прожив 13 років на лівому березі Києва. Захоплюється шосейним велоспортом та разом з дружиною виховує двох доньок. 

Моє перше враження про Київ – дуже багато людей, шалений ритм, у порівнянні з Херсоном. Я переїхав сюди в 2000 році, коли вступив до Київського політехнічного інституту. Місто відкривалося для мене частинами, адже з кампуса КПІ можна було взагалі не виїжджати. Я познайомився з іншими районами, вже коли почав працювати.  

В інституті я обрав факультет авіаційних та космічних систем, тоді саме був підйом цієї галузі. Але серйозно вона так і не піднялася: за чотири роки виявилося, що речі, які ми вивчаємо, в Україні не будують. Я не працював за спеціальністю жодного дня і не збудував жодного літака. Іноді навіть шкодую про це, коли дивлюсь, як Ілон Маск запускає свої ракети в космос. 

Я живу в Деснянському районі з 2006 року. Не можу сказати, що обрав цей район свідомо: я закінчив університет, мав досить обмежений бюджет і необхідність знайти житло для родини, тому рієлтори запропонували цей район. Раніше я був тут лише кілька разів – на весіллі й на ринку. Але квартира сподобалася, тому ми погодилися. Ми переїжджали кілька разів в межах району, а в нинішньому помешканні живемо вже впродовж дев’яти років.

Нещодавно я був у офісі наших колег з EVO Group на Харківському шосе, в них дуже круто. Якби була можливість працювати на лівому березі – це було б ідеально. Тоді я виїжджав би на правий лише на вихідні та свята, коли у місті менше людей та автомобілів. 

Нова окраса лівого берега

Дізнайтесь більше

Щоправда, тут немає хорошої веломайстерні, за цим доводиться їздити на Поділ. На правий берег ми виїжджаємо зустрітися з друзями, прогулятися парками та подивитися фільми у «Планеті кіно» в «Блокбастері», це наш улюблений кінотеатр. Зараз я також маю курси з малювання на Шулявці. Іноді виїжджаємо просто, щоб не сидіти весь час вдома. 

Зараз я працюю на Подолі і рятує те, що в мене є автомобіль, скутер та дуже гнучкий графік. Я можу дозволити собі їздити раніше або пізніше пікових годин, наприклад, їхати на роботу об одинадцятій і повертатися після восьмої.

Дорога на скутері займає у мене близько 20-25 хвилин, а на автомобілі від півгодини до безкінечності. При цьому не можна сказати, що це проблема виключно лівого берега.

Мої колеги з Борщагівки, хоча це і правий берег, витрачають на дорогу більше часу. 

Якби існував комфортний громадський транспорт, я частково відмовився б від автомобіля і використовував час в дорозі з користю: читав книги, відповідав на би листи. Але не впевнений, чи залишався б жити у цьому районі без персонального транспорту. Минулого року я на три тижні зостався без авто. Один раз поїхав на роботу громадським транспортом, і дуже пошкодував про це. Навіть вів про це репортаж у Twitter. Друзі тоді запропонували взяти їхній скутер, і мені дуже сподобалося. Цього року їздитиму на двох колесах аж до морозів. Перевага скутера в тому, що він дуже мобільний, мене не обходять жодні ремонти доріг чи затори. 

Я пробував їздити на роботу на велосипеді. Насправді, на лівому березі досить розгалужена система велодоріжок. Але я не можу їхати повільно, тому приїжджаю вже повністю мокрий. Для мене велосипед – це спорт. В дитинстві дуже любив дивитися Тур де Франс, але сам до 30 років жодним спортом не займався. Потім через травму гомілкостопу лікар відправив мене в басейн, я почав потроху бігати. Це був період, коли багато моїх друзів цікавилися тріатлоном. Вони почали мене підбивати: ти вже плаваєш, бігаєш, залишилося лише велосипед купити. І я купив, навіть подолав український аналог Ironman 70.3 – «Слов’янську Хвилю» в Переяславі. Але, врешті, зрозумів, що тріатлон – це не моє: тренування займають багато часу, а задоволення мені приносить тільки шосейний велосипед. Тому лише він і залишився.

Протягом періоду активних тренувань я катаюся три-чотири рази на тиждень з весняного потепління і до морозів. Один заїзд – близько ста кілометрів. Хоча поблизу немає проблем знайти тренажерний зал чи басейн, для велотренувань доводиться виїжджати на правий берег, на Обухівське шосе або Житомирську трасу. Разом з дорогою це займає до чотирьох годин, тому виїжджати доводиться о 5-6 ранку. Крім того, завжди намагаюся взяти велосипед з собою в подорожі чи орендувати його вже на місці. Так я катався в США, Чехії, Португалії, на Тайвані тощо. 

В Києві загалом немає району, який мене влаштовував би повністю. Як на мене, місто не дуже комфортне для життя: тут забагато людей, будинків, автомобілів. Але на лівому березі в цьому плані простіше. Його будували з розмахом, тут широкі вулиці, багато повітря. Немає враження, що все запарковано автівками, хоча завжди є де залишити автомобіль, на відміну від тієї ж Оболоні. Крім того, моніторинг показує, що тут чи не найкраща ситуація з повітрям у Києві. 

Насправді, 90% моїх потреб можна закрити на лівому березі. На шопінг ми зазвичай їдемо у Skymall, рідше в Dream Town, там велика дитяча секція. Зовсім поруч є також новий ТРЦ РайON. Багато часу проводимо просто біля будинку: цю територію називають «троєщинськими липками», і хоча я до такої назви ставлюсь досить іронічно, тут дійсно багато майданчиків для дітей та хороших кав’ярень для мене. Можемо також поїхати на цікаву подію на Арт-завод «Платформа» або в парк Перемога, мені дуже подобається, як його зараз оновили (ред. в оновленій частині парку проклали нові доріжки, встановили лави та урни, облаштували дитячий майданчик, спортивну зону, два поля для гри у футбол, баскетбол і волейбол. З боку вулиці Жмаченка є екопарковки).

Сучасне житло на лівому березі

Саме для тих, хто любить лівий берег Києва і підшукує комфортний варіант для життя, поблизу парку «Перемога» зводять житловий комплекс «Новий Автограф». Особливу увагу автори ЖК приділили архітектурі: для будівель використовують навісний фасад з високоякісного керамограніту, а великі панорамні вікна не лише дарують вид на парк з озерами, але й забезпечують достатню кількість сонячного світла в оселях.

Завдяки різноманітному плануванню поверхів – у комплексі є як однокімнатні квартири, так і дворівневі пентхауси – кожна сім’я може обрати для себе комфортний варіант житла. Для жителів з дітьми чи домашніми улюбленцями на поверхах передбачені комори для зберігання візочків, велосипедів та іншого спортивного спорядження і навіть є місце для миття лап. 

Крім уже наявної поруч інфраструктури – дитячих садочків, шкіл та магазинів, на перших поверхах ЖК «Новий Автограф» розташуються: салон краси, аптека, ресторан, пекарня, а також відділення пошти і банку. Це дозволить жителям комплексу менше часу витрачати на виконання щоденних завдань і більше – на відпочинок з родиною та друзями, в тому числі, на затишному подвір’ї комплексу. 

На переконання проєктувальників ЖК «Новий Автограф» внутрішній двір повинен бути не парковкою, а комфортним для мешканців простором. Тому тут буде реалізована концепція «подвір’я без» автівок. Приватний транспорт не буде заїжджати та паркуватися в дворі, натомість для нього передбачено підземний паркінг з контролем доступу. Спуститися до нього можна буде одразу з житлового поверху не виходячи на вулицю, що дуже зручно у дощову погоду. Гості ЖК зможуть залишити свої автівки у спеціально обладнаних паркувальних кишенях поблизу.

Замість автівок у закритому подвір’ї комплексу з’явиться місце для відпочинку та спілкування на свіжому повітрі. Тут розташують місця для заняття фітнесом, футболом, баскетболом та сучасний дитячий майданчик. Відпускаючи дітей гратися у двір, батьки можуть бути спокійні: на території комплексу цілодобово працюватиме охорона та система відеонагляду. Адже створення атмосфери комфорту та безпеки було одним з пріоритетів розробників ЖК «Новий Автограф».

Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 119 днів. За цей час ми опублікували 24954 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button