Субсидії на громадський транспорт спонукають людей відмовлятися від автівок
Натомість субсидування парковок створює надмір автомобілів у центрі великих міст і призводить до заторів.
Натомість субсидування парковок створює надмір автомобілів у центрі великих міст і призводить до заторів.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 149 днів. За цей час ми опублікували 25194 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
За даними нового звіту американської профільної організації Transit Center кількість людей, які їдуть на роборту автівками у США, збільшується через податкові субсидії на місця для паркування. Пільги обходяться державі більше ніж у сім мільярдів доларів США щороку. Найбільше від цього страждають центральні частини міст, адже там і без того у години пік надмір припаркованих автівок. Пільги додатково збільшують кількість людей, що їдуть на роботу на автомобілі, на майже 820 тисяч осіб щодня. Більше того, субсидії суттєво збільшують не тільки трафік, але й рівень забруднення, а також заохочують використовувати землі міста для спорудження автостоянок.
Пільги на громадський транспорт існують у деяких містах і штатах, але вони набагато менші і становлять лиш трохи більше одного мільярда доларів щорічних субсидій. Натомість дослідження показали, щовідмовитися від автівок дюдей спонукають фінансові заохочення. Приміром, після того, як у Сан-Франциско міська влада розробила програму пільг для громадського транспорту, сорок чотири тисячі водіїв автомобілів перейшли на екологічніші способи пересування. Таким чином жителі міста проїхали на 138 мільйонів кілометрів менше.
Більше того, дослідження великих північно-східних міст США продемонструвало, що пільги дійсно суттєво впливають на індивідуальний вибір засобів пересування. Там де субсидують лише громадський транспорт, більше 74% населення використовує саме його. Натомість у регіонах з пільгами лише на парковки майже 90% людей віддає перевагу автівкам.
Зауважимо також, що деякі міста вводять додаткові податки на комерційні автостоянки. Наприклад, Нью-Йорк оподатковує паркування у розмірі 18,4%, Філадельфія і Чикаго — 20%, а Сан-Франциско — 25%. У деяких містах, таких як Сан-Франциско і Боулдер, переважна більшість доходів, отриманих від паркування, спрямована на поліпшення громадського транспорту. У Ноттінгемі (Англія) подібні податки на паркування допомогли фінансувати будівництво двох нових трамвайних ліній.
У звіті закликають взяти приклад із Нью-Йорка, Сан-Франциско та Вашингтона, де від усіх великих роботодавців вимагають пільг на громадський транспорт разом із пільгами на паркування. Крім того, пропонують розширити критерії пільгового забезпечення громадського транспорту включно з байк-шерингом та іншими недавніми транспортними нововведеннями.
Дослідники закликають громадськість активізуватися і відстоювати субсидування громадського транспорту.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті