Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 284 днів. За цей час ми опублікували 23536 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

 

На час рекламної кампанії для усіх покупців діятимуть акції:

  • Принеси вогнегасник в один з магазинів і купуй речі зі знижкою 10%;
  • Покажи на касі посвідчення працівника пожежної служби і отримай знижку;
  • Шукай по всьому Києву, а особливо біля торговельних центрів з магазинами, спеціальні жовті наліпки з QR-кодом та написом: “ВОГОНЬ?”, скануй і приходь за персональною знижкою в одному з магазинів.

В магазинах з’явиться спеціальна упаковка для покупок – термостійкі пакети з наліпкою CAUTION! HOT!. Усі працівники носитимуть фірмові червоні пов’язки чергових, щоб стежити за пожежною безпекою. Також облаштують спеціальні фотозони з вогнегасниками для знімків в соціальних мережах. 

«Orange Club Outlet турбується не тільки про своїх клієнтів, а й про всіх відвідувачів торговельних центрів, де розміщені магазини мережі: за безпекою ТЦ стежитимуть спеціальні пожежники-промоутери» – зазначають представники мережі.

 

Маркетинг-директор мережі Марія Розпутна: «Запускаючи рекламну кампанію мережі аутлетів, ми змінюємо ставлення до розуміння роботи такого типу магазинів і особливостей їхнього товару. Аутлети за шаблоном – це доступно і якісно, ​​а у нас все це ще й вогняно, запально і весело. Наші магазини розміщені в топових торговельних центрах: ТЦ GORODOK GALLERY, ТЦ ACADEM CITY, ТРЦ РайON, БЦ ЛІВОБЕРЕЖНИЙ, ТЦ ПАРАЛЕЛЬ, МАРКЕТ Молл “Даринок”, ТРЦ “ТЕРМІНАЛ”. Кожен клієнт у нас може обрати для себе круту річ. На підтримку рекламної кампанії ми проведемо ряд активностей в магазинах, а також – серію вечірок ZVZ, які пройдуть під нашим слоганом “НОВЕ завезення в ORANGE CLUB OUTLET – це ВОГОНЬ”. В Orange Club – вогняні ціни, вогняні люди, вогняні бренди і, звичайно, ж вогненні – вечірки. Тому Orange Club – це ВОГОНЬ».

Віталій Грушецький, арт-директор агентства PATSANY: «Коли ми, спостерігаючи за клієнтами Orange Club, шукали емоцію, яку вони відчувають приміряючи новий лук від брендів Scotch&Soda, H&M і COS – стало зрозуміло, що це вогонь, який і ліг в основу рекламної кампанії. Вогонь дуже красивий і в той же час небезпечний, тому у всіх візуальних елементах ми, з одного боку, попереджаємо про цю небезпеку, а з іншого – запрошуємо згасити разом з нами, десятками вогнегасників розставлених по залах всій мережі Orange Club Outlet».

Діма Яцина, креативний директор агентства PATSANY: «Головним завданням агентства була виразність рекламної кампанії та її яскравість, незвичайність, вогняність! На простій ідеї з легкою нотою абсурду, ми хотіли показати, що луки в Orange club дуже гарячі, навіть небезпечно гарячі. Ми навіть речі, продані в Orange будемо упаковувати в фольговані пакети з позначкою: «Caution, hot!!!». Щоб ніхто не обпікся об новий осінній лук. Заходьте до нас погрітися біля вогню, набрати класних COSівских футболок і потусити». 

Паралельно з рекламною кампанією було поставлено завдання створити асоціацію, що Orange Club – це міні-фестиваль для своїх. Передати атмосферу сходу сонця, літа, любові, легкості, веселощів, затишку і розуміння, якісного сервісу. Здійснюючи покупки, відвідувачі відпочивають та спілкуються. 

Перша вечірка стартує 20 вересня в Orange Club Outlet в ТЦ «GORODOK GALLERY», проспект Степана Бандери, 23.

Магазини Orange Club Outlet: 

  • ТЦ «GORODOK GALLERY», проспект Степана Бандери, 23, Київ;
  • ТЦ “ACADEM CITY”, проспект Академіка Палладіна, 16, Київ;
  • МАРКЕТ Молл “Даринок”, вулиця Біломорська, 1, Київ;
  • БЦ ЛІВОБЕРЕЖНИЙ, вулиця Євгена Сверстюка, 2А, Київ;
  • ТРЦ РайON, вулиця Миколи Лаврухіна, 4, Київ;
  • ТЦ ПАРАЛЕЛЬ, вулиця Олександра Мишуги, 6, Київ;
  • ТРЦ “ТЕРМІНАЛ”, вулиця Київська, 316, Бровари.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button