Київрада пропонує 2,5 млн гривень за просування її сторінок у соцмережах
SMM-менеджер повинен буде, зокрема, розмістити 60 постів на тему «Я люблю тебе, Київ».
SMM-менеджер повинен буде, зокрема, розмістити 60 постів на тему «Я люблю тебе, Київ».
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 318 днів. За цей час ми опублікували 26449 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Фото: Prateek Katyal, Unsplash
Центр публічної комунікації та інформації Київради оголосив тендер на SMM-послуги з очікуваною вартістю 2,5 мільйона гривень.
Такі кошти готові заплатити за те, що переможець протягом трьох місяців – з першого жовтня до кінця року – збільшить кількість підписників сторінок Київради у Facebook, Instagram та YouTube до 50 тисяч. Наразі на Facebook-сторінку Київради підписано трохи більше 1300 користувачів.
Згідно з умовами тендеру, переможець повинен мати досвід забезпечення від 50 тисяч «шерів» і «лайків». Нижче пояснюється, що «лайк» – це «умовний вираз схвалення матеріалу, профілю користувача, фотографії тощо через клік чи натискання функціональної кнопки».
У документації детально прописано контент, який слід розмістити у соцмережах. Зокрема, йдеться про п’ять інтерв’ю на тему торгівлі людьми та домашнього насильства, п’ять відеороликів про «Електронну столицю», чотири пости про сирітство, п’ять відео та 20 постів на тему «Комфортне місто», 60 постів на тему «Я люблю тебе, Київ», п’ять фото, два відео та 10 постів на тему «Надійний друг» тощо.
При цьому замовник узгоджуватиме кількість лайків і шерів з кожної теми.
Фото- і відео-контент SMM-менеджеру передаватимуть, зокрема, на DVD-дисках.
Дивіться відео: Берлінські комунальники знялись у кліпі для заохочення користування громадським транспортом
Аукціон заплановано на 27 вересня.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті