Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Prateek Katyal, Unsplash

Центр публічної комунікації та інформації Київради оголосив тендер на SMM-послуги з очікуваною вартістю 2,5 мільйона гривень.

Такі кошти готові заплатити за те, що переможець протягом трьох місяців – з першого жовтня до кінця року – збільшить кількість підписників сторінок Київради у Facebook, Instagram та YouTube до 50 тисяч. Наразі на Facebook-сторінку Київради підписано трохи більше 1300 користувачів.

Згідно з умовами тендеру, переможець повинен мати досвід забезпечення від 50 тисяч «шерів» і «лайків». Нижче пояснюється, що «лайк» – це «умовний вираз схвалення матеріалу, профілю користувача, фотографії тощо через клік чи натискання функціональної кнопки».

У документації детально прописано контент, який слід розмістити у соцмережах. Зокрема, йдеться про п’ять інтерв’ю на тему торгівлі людьми та домашнього насильства, п’ять відеороликів про «Електронну столицю», чотири пости про сирітство, п’ять відео та 20 постів на тему «Комфортне місто», 60 постів на тему «Я люблю тебе, Київ», п’ять фото, два відео та 10 постів на тему «Надійний друг» тощо.

При цьому замовник узгоджуватиме кількість лайків і шерів з кожної теми.

Фото- і відео-контент SMM-менеджеру передаватимуть, зокрема, на DVD-дисках.

Дивіться відео: Берлінські комунальники знялись у кліпі для заохочення користування громадським транспортом

Аукціон заплановано на 27 вересня.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button