У Парижі через страйк зупинилося метро
Цей страйк може стати найбільшим у Парижі з 2007 року.
Цей страйк може стати найбільшим у Парижі з 2007 року.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 121 днів. За цей час ми опублікували 24981 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
13 вересня у Парижі не вийшли на роботу працівники метрополітену. Вони страйкують через намагання президента Емманюеля Макрона запровадити пенсійну реформу, повідомляє Reuters.
Повністю працюють 10 із 16 ліній паризького метро, також дві лінії приміської електрички. На решті ліній метро поїзди курсують із значними інтервалами – крім двох автоматизованих ліній, де немає водіїв.
Париж і околиці скували затори. Натовпи людей і довжелезні черги утворилися на автобусних зупинках. Громадський транспорт не приїздить вчасно.
«Сьогодні я йду на роботу пішки, і це займе в мене чотири години», – розповів 21-річний Антон, який працює у ресторані у зміну, яка закінчиться опівночі.
Мешканці Парижа намагаються врятуватися альтернативними видами транспорту, такими як скутери та велосипеди. Райдшеринговий стартап Blablalines, який відрізняється від Blablacar орієнтованістю на короткі маршрути, зафіксував сьогодні вдвічі більшу кількість поїздок. Його конкурент Klaxit також повідомляє про сплеск відвідуваності, пише Le Figaro.
На страйку чимало заробили й компанії, які пропонують оренду електросамокатів. Таксисти просили 43 євро за поїздку, яка в інший час коштувала 18 євро.
Цей страйк може стати найбільшим у Парижі з 2007 року, зазначає видання. Адже акція транспортників – це лише початок, згодом до страйку погрожують долучитися працівники інших сфер. Запропонована урядом реформа передбачає скасування поділу на пенсійної системи на 42 категорії за видами діяльності.
Зокрема, за чинною системою, працівники метро мають право іти на пенсію у 52 роки, тобто на десять років раніше, ніж більшість інших громадян.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті