Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 296 днів. За цей час ми опублікували 23629 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Натовпи в метро. Фото: instagram.com/yzgenerationn

13 вересня у Парижі не вийшли на роботу працівники метрополітену. Вони страйкують через намагання президента Емманюеля Макрона запровадити пенсійну реформу, повідомляє Reuters.

Повністю працюють 10 із 16 ліній паризького метро, також дві лінії приміської електрички. На решті ліній метро поїзди курсують із значними інтервалами – крім двох автоматизованих ліній, де немає водіїв.

Париж і околиці скували затори. Натовпи людей і довжелезні черги утворилися на автобусних зупинках. Громадський транспорт не приїздить вчасно.

«Сьогодні я йду на роботу пішки, і це займе в мене чотири години», – розповів 21-річний Антон, який працює у ресторані у зміну, яка закінчиться опівночі.

Мешканці Парижа намагаються врятуватися альтернативними видами транспорту, такими як скутери та велосипеди. Райдшеринговий стартап Blablalines, який відрізняється від Blablacar орієнтованістю на короткі маршрути, зафіксував сьогодні вдвічі більшу кількість поїздок. Його конкурент Klaxit також повідомляє про сплеск відвідуваності, пише Le Figaro.

Затори на вулицях Парижа. Фото: instagram.com/weelz.fr

На страйку чимало заробили й компанії, які пропонують оренду електросамокатів. Таксисти просили 43 євро за поїздку, яка в інший час коштувала 18 євро.

Цей страйк може стати найбільшим у Парижі з 2007 року, зазначає видання. Адже акція транспортників – це лише початок, згодом до страйку погрожують долучитися працівники інших сфер. Запропонована урядом реформа передбачає скасування поділу на пенсійної системи на 42 категорії за видами діяльності.

Зокрема, за чинною системою, працівники метро мають право іти на пенсію у 52 роки, тобто на десять років раніше, ніж більшість інших громадян.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button