Австрійські супермаркети переходять на лазерне гравіювання замість етикеток (фото)
Spar продає 40% органічних фруктів й овочів без упаковки.
Spar продає 40% органічних фруктів й овочів без упаковки.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Мережі супермаркетів Spar та Hofer в Австрії переходять на лазерне гравіювання органічних продуктів замість використання пластикових наліпок.
Як повідомляє пресслужба Spar, експеримент з нанесення гравіювання на органічні авокадо почали ще два роки тому. У країнах Євросоюзу маркування органічних продуктів є обов’язковим.
Тоді ініціатива виявилася невдалою через недосконалість технології. Але тепер у компанії стверджують, що нарешті домоглися якісного результату, і вже в липні почали продавати в мережі Eurospar та Interspar манго з лазерним гравіюванням замість наліпок.
У майбутньому з лазерним маркуванням продаватимуть гранати, ківі, батати й ті ж авокадо.
Компанія вважає, що така ініціатива зменшить кількість пластикових стікерів на кілька тонн на рік. Торгові етикетки зазвичай виготовляють з паперу, клейкого шару та захисного шару, наприклад із поліпропилену. Такий композитний матеріал не підлягає переробці.
Крім того, Spar продає 40% органічних фруктів й овочів без упаковки. Решту намагається запакувати з якомога меншою шкодою для довкілля, наприклад використовуючи папір або багаторазові сітки.
Віднедавна відвідувачам Spar дозволили пакувати сирні та м’ясні делікатеси у власний посуд. Також можна здати для повторного використання пляшки з-під мінеральної води, пива, соків та молочних продуктів.
Таку ж ініціативу торік запровадила австрійська мережа Hofer. Її супермаркети вже продають марковані лазером ківі та гранати. У компанії планують повністю відмовитися від наліпок, які не підлягають переробці, до 2022 року, а до 2025-го – скоротити використання будь-яких наліпок на 30%.
Одна з компаній, яка надає послуги з лазерного гравіювання, повідомляє, що нанести таке маркування можна практично на будь-який продукт: фрукти, овочі, хліб та випічку, сосиски, сир тощо.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті