Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Spar

Мережі супермаркетів Spar та Hofer в Австрії переходять на лазерне гравіювання органічних продуктів замість використання пластикових наліпок.

Як повідомляє пресслужба Spar, експеримент з нанесення гравіювання на органічні авокадо почали ще два роки тому. У країнах Євросоюзу маркування органічних продуктів є обов’язковим.

Тоді ініціатива виявилася невдалою через недосконалість технології. Але тепер у компанії стверджують, що нарешті домоглися якісного результату, і вже в липні почали продавати в мережі Eurospar та Interspar манго з лазерним гравіюванням замість наліпок.

У майбутньому з лазерним маркуванням продаватимуть гранати, ківі, батати й ті ж авокадо.

Фото: Spar

Компанія вважає, що така ініціатива зменшить кількість пластикових стікерів на кілька тонн на рік. Торгові етикетки зазвичай виготовляють з паперу, клейкого шару та захисного шару, наприклад із поліпропилену. Такий композитний матеріал не підлягає переробці.

Крім того, Spar продає 40% органічних фруктів й овочів без упаковки. Решту намагається запакувати з якомога меншою шкодою для довкілля, наприклад використовуючи папір або багаторазові сітки.

Фото: Hofer

Віднедавна відвідувачам Spar дозволили пакувати сирні та м’ясні делікатеси у власний посуд. Також можна здати для повторного використання пляшки з-під мінеральної води, пива, соків та молочних продуктів.

Таку ж ініціативу торік запровадила австрійська мережа Hofer. Її супермаркети вже продають марковані лазером ківі та гранати. У компанії планують повністю відмовитися від наліпок, які не підлягають переробці, до 2022 року, а до 2025-го – скоротити використання будь-яких наліпок на 30%.

Фото: Hofer

Одна з компаній, яка надає послуги з лазерного гравіювання, повідомляє, що нанести таке маркування можна практично на будь-який продукт: фрукти, овочі, хліб та випічку, сосиски, сир тощо.

Фото: Trotec

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button