Австрійські супермаркети переходять на лазерне гравіювання замість етикеток (фото)
Spar продає 40% органічних фруктів й овочів без упаковки.
Spar продає 40% органічних фруктів й овочів без упаковки.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 292 днів. За цей час ми опублікували 23590 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Мережі супермаркетів Spar та Hofer в Австрії переходять на лазерне гравіювання органічних продуктів замість використання пластикових наліпок.
Як повідомляє пресслужба Spar, експеримент з нанесення гравіювання на органічні авокадо почали ще два роки тому. У країнах Євросоюзу маркування органічних продуктів є обов’язковим.
Тоді ініціатива виявилася невдалою через недосконалість технології. Але тепер у компанії стверджують, що нарешті домоглися якісного результату, і вже в липні почали продавати в мережі Eurospar та Interspar манго з лазерним гравіюванням замість наліпок.
У майбутньому з лазерним маркуванням продаватимуть гранати, ківі, батати й ті ж авокадо.
Компанія вважає, що така ініціатива зменшить кількість пластикових стікерів на кілька тонн на рік. Торгові етикетки зазвичай виготовляють з паперу, клейкого шару та захисного шару, наприклад із поліпропилену. Такий композитний матеріал не підлягає переробці.
Крім того, Spar продає 40% органічних фруктів й овочів без упаковки. Решту намагається запакувати з якомога меншою шкодою для довкілля, наприклад використовуючи папір або багаторазові сітки.
Віднедавна відвідувачам Spar дозволили пакувати сирні та м’ясні делікатеси у власний посуд. Також можна здати для повторного використання пляшки з-під мінеральної води, пива, соків та молочних продуктів.
Таку ж ініціативу торік запровадила австрійська мережа Hofer. Її супермаркети вже продають марковані лазером ківі та гранати. У компанії планують повністю відмовитися від наліпок, які не підлягають переробці, до 2022 року, а до 2025-го – скоротити використання будь-яких наліпок на 30%.
Одна з компаній, яка надає послуги з лазерного гравіювання, повідомляє, що нанести таке маркування можна практично на будь-який продукт: фрукти, овочі, хліб та випічку, сосиски, сир тощо.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті