Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 298 днів. За цей час ми опублікували 26314 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Spar

Мережі супермаркетів Spar та Hofer в Австрії переходять на лазерне гравіювання органічних продуктів замість використання пластикових наліпок.

Як повідомляє пресслужба Spar, експеримент з нанесення гравіювання на органічні авокадо почали ще два роки тому. У країнах Євросоюзу маркування органічних продуктів є обов’язковим.

Тоді ініціатива виявилася невдалою через недосконалість технології. Але тепер у компанії стверджують, що нарешті домоглися якісного результату, і вже в липні почали продавати в мережі Eurospar та Interspar манго з лазерним гравіюванням замість наліпок.

У майбутньому з лазерним маркуванням продаватимуть гранати, ківі, батати й ті ж авокадо.

Фото: Spar

Компанія вважає, що така ініціатива зменшить кількість пластикових стікерів на кілька тонн на рік. Торгові етикетки зазвичай виготовляють з паперу, клейкого шару та захисного шару, наприклад із поліпропилену. Такий композитний матеріал не підлягає переробці.

Крім того, Spar продає 40% органічних фруктів й овочів без упаковки. Решту намагається запакувати з якомога меншою шкодою для довкілля, наприклад використовуючи папір або багаторазові сітки.

Фото: Hofer

Віднедавна відвідувачам Spar дозволили пакувати сирні та м’ясні делікатеси у власний посуд. Також можна здати для повторного використання пляшки з-під мінеральної води, пива, соків та молочних продуктів.

Таку ж ініціативу торік запровадила австрійська мережа Hofer. Її супермаркети вже продають марковані лазером ківі та гранати. У компанії планують повністю відмовитися від наліпок, які не підлягають переробці, до 2022 року, а до 2025-го – скоротити використання будь-яких наліпок на 30%.

Фото: Hofer

Одна з компаній, яка надає послуги з лазерного гравіювання, повідомляє, що нанести таке маркування можна практично на будь-який продукт: фрукти, овочі, хліб та випічку, сосиски, сир тощо.

Фото: Trotec

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button