Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 300 днів. За цей час ми опублікували 26331 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Ремонт ескалатора по станції «Вокзальна». Фото: КП «Київський метрополітен»

У столиці відбуваються планові капітальні ремонти ескалатора, повідомляє прес-служба КП «Київський метрополітен».

У кінці жовтня обіцяють завершити ремонтні роботи усіх трьох ескалаторів на станції «Площа Льва Толстого», які розпочалися ще в лютому.

На станції «Арсенальна» по черзі ремонтуватимуть всі шість ескалаторів до лютого 2020 року. Двомаршевий ескалатор станції «Арсенальна» є найглибшим спуском у Києві – 55,8+46,6 м, він також є найстаршим у Київському метрополітені.

Ескалатолри станції «Золоті ворота» почнуть ремонтувати з листопада (всі шість почергово), а з лютого наступного року – ескалатори на «Майдані Незалежності» (всі чотири почергово).

Плановий капітальний ремонт полягає в тому, що ескалатор повністю розбирають, перебирають, проводять заміну зношених запчастин.Такий ремонт проводяться орієнтовно раз у 6-10 років після пробігу до 150 тис. км.

Схема: metro.kiev.ua

Загалом у київському метрополітені працює 122 ескалатори. Конструктивно кожна стрічка є дуже складним електромеханічним комплексом, більше половини елементів якого – рухомі.

Тягове обладнання ескалатора. Фото: metro.kiev.ua

Для уникнення травмувань та збоїв у роботі Київський метрополітен просить пасажирів дотримуватися правил поведінки на ескалаторах.

Натомість у мережі з’явилися скарги, що ремонтні роботи викликають черги у години-пік.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button