Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Kyiv Food Market – це новий міський фуд-хол, що об’єднав понад два десятки київських закладів у колишньому приміщенні заводу «Арсенал». Проєкт розпочав роботу 25 вересня. «Хмарочос» побував на ринку їжі та дізнався про особливості роботи нового для Києва формату. 

«Для нас відкриття – це тільки початкова точка роботи закладу: ще багато треба допрацювати, перенести, доставити. Для мене проєкт по справжньому відкривається, коли я перестаю туди приїздити щодня і проводити ранкові наради», – розповідає співзасновник Kyiv Food Market Алекс Купер. Крім Купера, відомого за подібним «Міським ринком їжі» в Одесі, співзасновником київського проєкту став також Михайло Бейлін, власник мережі ресторанів La Famiglia (Catch, Bigoli, Semifreddo). 

Фото: Вероніка Луцька

Фото: Вероніка Луцька

Kyiv Food Market розмістився неподалік станції метро «Арсенальна» у колишньому приміщенні заводу, яке повністю оновили. За реконструкцію будівлі та інтер’єр ринку їжі відповідало бюро Слави Балбека. Всередині простір розділили на три рівні. Перші два поверхи займають заклади та 550 посадкових місць, а невеликий простір на третьому поверсі виділили для діджеїв. 

Під одним дахом фудмаркету вдалося зібрати понад двадцяти точок з їжею. «Ми хотіли, щоб кращі київські ресторани відкрили тут своє бістро. Підбирали їх так, щоб кухні не перетиналися, і кожен заклад міг показати свою кращу моноекспертизу, – каже Алекс Купер. – Наприклад, Napule найкраще готують піцу, тому вона тут представлена . Bigoli готують пасту, Beef – стейки, Catch – тільки рибу, без різних супів-салатів». 

Фото: Вероніка Луцька

Загалом, меню кожного з закладів тут невелике – близько 6-8 позицій. Крім того, за словами співзасновника, вони обійдуться гостям дешевше, ніж у самих ресторанах. «Тут працює інша математика. Фудмаркет забезпечує увесь сервіс: від офіціантів та миття посуду до охорони та інтернету. Задача закладів – просто смачно готувати. Тому вони потребують менше персоналу і можуть ставити менші ціни», – каже Купер. 

З меню:

Піца Marinara – 98 грн (Liberty by Napule)
Карбонара з моцарелою – 210 грн (Bigoli)
Свинячі ребра барбекю – 210 грн (Beef)
Хумус – 135 грн (Adelle)
Margarita – 139 грн (Бар Wine birds)

Серед закладів, представлених на фудмаркеті, – Milk bar, Good girl, Bali Bowl, пекарня Bakehouse від мережі магазинів goodwine, два проєкти шефа Ектора Хіменеса-Браво (в’єтнамська кухня NAM та китайська BAO), також ресторани з мережі «Ресторанів Гусовських» (Adelle та Liberty by Napule). У центрі фудмаркету працює два бари: коктейльний та винний, а також є точка з крафтовим пивом Varvar. 

Фото: Вероніка Луцька

Чимало точок на фудмаркеті – заклади співзасновників проєкту. Зокрема, компанія «Люди Купера» представила тут Cooper Burgers, а також два нових формати – мексиканську кухню у Santos Tacos та кав’ярню Rhythm. Мережа ресторанів La Famiglia пропонує спробувати, серед іншого, тайську кухню у Sabai, українську в Malva та устриці у Oysters & Sparkling.

З меню:

Вафлі Banana Split – 179 грн (Milk bar)
Деруни з лісовими грибами – 116 грн (Malva)
Cooper Burger – 179 грн (Cooper Burgers)
Рол «Філадельфія» з лососем – 295 грн (Senpai Sushi)
Лаймовий тарт із коко-кремом – 145 грн (Green shef)

На другому поверсі також знайшлося місце для відокремленої зони з відкритою кухнею. Поки тут розмістився тимчасовий офіс команди проєкту, а згодом працюватиме кулінарна школа. Майстер-класи проводитимуть як для гастроентузіастів, так і для професійних кухарів. Крім того, на вихідні саме тут планують відкривати поп-ап ресторани з незвичним меню. Серед запланованого, зокрема, Ектор Хіменес-Браво, який готуватиме страви сичуанської кухні (Сичуань – регіон в Китаї).

Фото: Вероніка Луцька

Чому місце назвали саме ринком їжі, Купер пояснює просто: це найближча аналогія до тієї атмосфери, яку тут намагаються створити. «Ринок їжі більш комунікабельний, тут легше підійти до інших людей, познайомитися. Ми поставили багато комунальних столів, зазвичай на них діляться їжею, пригощають один одного, – каже Алекс. – Тут ресторанні стандарти, але зовсім інша модель поведінки людей».

Фото: Вероніка Луцька

Kyiv Food Market працює з 11 до 23 у будні та до другої ночі у вихідні. Заклад дружній до тварин, тут обладнано безбар’єрний вхід, вбиральню для людей з інвалідністю та пеленальний столик. 

Читайте також: Розквіт чи вже занепад: що відбувається з київським ресторанним ринком? Відповідають експерти

Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 274 днів. За цей час ми опублікували 23464 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button