Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24972 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: moldova24.info

Авіакомпанія Ryanair відома дуже дешевими квитками квитками по 10 євро та постійними знижками. Проте офіційна звітність авіаперевізника показує, що така вартість квитка не покриває навіть четвертої частини реальних витрат. Про це пише avianews.com.

Середні витрати Ryanair на перевезення одного пасажира в 2019 фіскальному році склали 47,02 євро, тоді як середній тариф тільки 37,03 євро. Як же компенсувала таку різницю авіакомпанію і вийшла в плюс?

У цьому їй допомогли додаткові послуги. В середньому кожен пасажир замовляв їх на суму 17,15 євро. Завдяки цьому усереднений дохід з одного мандрівника склав 54,17 євро, що дало Ryanair плюс 7,15 євро на одному квитку.

З огляду на, що річний обсяг перевезень Ryanair склав близько 142,1 млн пасажирів, це дозволило лоу-косту отримати чистий прибуток в розмірі понад 1 млрд євро.

Куди ж витрачає гроші Ryanair? В 2019 фіскальному році операційні витрати Ryanair склали 6 млрд 374,3 млн євро.

  • Паливо – 36,8%
  • Збори аеропортів і хендлінгової компаній – 16,1%
  • Витрати на персонал – 14,8%
  • Аеронавігація – 11,3%
  • Амортизація – 10%
  • Витрати на маркетинг і дистрибуцію – 7,2%
  • Витрати на технічне обслуговування та запчастини – 2,8%
  • Витрати на оренду літаків – 1%

Низькі витрати на оренду літаків можна пояснити тим, що авіалайнери знаходяться у власності лоу-коста. Таким чином, витрати по ним йдуть в графі «Амортизація».

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button