Transflot – одна з небагатьох транспортних компаній, що займається перевезенням дітей, а також має спеціальні автомобілі, обладнані автокріслами. Хоча компанія на ринку трохи більше року, але вже встигла добре зарекомендувати себе.
«Хмарочос» поспілкувався з директором компанії Transflot Віктором Федосюком про дитячі перевезення, а також про соціальну відповідальність компанії.
З чого все починалось
Віктор Федосюк на ринку перевезень вже більше 10 років. За цей час він пройшов шлях від таксиста до СЕО транспортної компанії.
«Таксистом я став випадково. У 2009 році під час фінансової кризи я втратив роботу в банку, а в мене на той час був кредит на машину, який я мусив віддавати. Оскільки іншої роботи не було, я почав таксувати по Києву», – згадує Віктор.
За кермом він проїздив лише шість місяців. За цей час за словами Віктора у нього змінився стиль водіння.
«Таксисти їздять зовсім не так, як звичайні водії. Оскільки їхній заробіток залежить від кількості виконаних замовлень, то вони їздять зазвичай швидше, інколи порушуючи правила, щоб встигнути виконати замовлення і взяти наступне. Головний ресурс таксистів – це час, і вони намагаються витиснути максимум за короткий проміжок», – пояснює Віктор.
Цей короткий проміжок часу роботи таксистом повністю змінив життя Віктора. Хоча він на якийсь час повертався на роботу в банк, однак за цей час Віктор встиг попрацювати і в туризмі і логістиці.
В кінці 2017 року на нього вийшли знайомі, які запропонували об’єднати зусилля в транспортній сфері. Так народилась транспортна компанія Transflot з власним парком на 36 автомобілів.
«У нас не служба таксі, а транспортна компанія. Ми відійшли від класичного таксі, яке працює з вулиці. Таких перевезень у нас не більше 5%. Решта – це переважно корпоративні клієнти, а також діти», – стверджує СЕО компанії.
За словами Віктора, Transflot допомагає компаніям організовувати конференції, в тому числі й міжнародні. Серед клієнтів Transflot також банки та транспортні компанії. В основному це попередні замовлення. Коли клієнтові потрібно кудись їхати, він повідомляє на заздалегідь – за день, за тиждень.
«У нас треба замовляти поїздку хоча б за годину до поїздки через те, що у нас не так багато автомобілів. Але якщо ми прийняли замовлення, то ми його виконуємо», – пояснює Федосюк.
Служба таксі для дітей
Transflot одна з небагатьох транспортних компаній, що займаються перевезеннями дітей. Як розповідає Віктор Федосюк, хоча це й не основна сфера діяльності компанії, однак дуже важлива.
«У мене досвід роботи з міжнародною школою з 2011 року. Я вже знаю всі нюанси, як це робити, як правильно побудувати маршрути, щоб діти довго не сиділи в машині. Вони втомлюються в машині сидіти на одному місці тривалий час», – пояснює Віктор Федосюк.
Сьогодні компанія обслуговує 5 шкіл, більшість з них приватні. Перевезення однієї дитини включене у вартість і коштує для родини 4-5 тисяч гривень на місяць. Але серед клієнтів компанії є й родини, які живуть разом і домовились про розвозку дітей в школу.
«Більшість дітей, яких ми возимо в школу, це третьокласники або старші. Молодших батьки бояться самих відпускати. Хоча серед наших клієнтів є й 4–річки, що навчаються в одній міжнародній школі. Але тоді треба, щоб у машині їхав і один з батьків, щоб дитина не боялась їхати з чужим чоловіком», – пояснює Віктор.
Спеціальних тренінгів для водіїв, як працювати з дітьми, у Transflot не проводять, однак середній вік водіїв компанії складає 35 років. Більшість з них уже мають своїх власних дітей.
«На початку нам було дуже складно знайти водіїв. Ми спершу шукали серед офісних водіїв, потім серед колишніх таксистів, які хотіли вийти на новий рівень якості. Нам важливо, щоб водій був ввічливим, охайним і не порушував правил дорожнього руху. Тому наші водії працюють за фіксовану ставку, а не відсотки від поїздок», – пояснює Федосюк.
Таксі з дитячими кріслами
За даними досліджень, дитяче крісло в автомобілі зменшує ризик травмування дитини на 46–80% залежно від віку. Тому у Transflot запустили 5 автомобілів, обладнаних дитячими кріслами. Надбавку 70 грн за використання крісла у компанії перераховують у благодійний фонд «Таблеточки».
Як зізнається Віктор, у нього були очікування, що ця послуга буде користуватись більшим попитом серед населення.
«Я очікував, що нам з часом доведеться збільшувати кількість машин з дитячими кріслами. Але 99% поїздок ми здійснюємо без нього. В день на кожен автомобіль з дитячим кріслом припадає лише 2–3 поїздки. На мою думку, люди ще не готові доплачувати за автокрісло. Їм дешевше взяти дитину на руки, а про те, що це може бути небезпечно, вони не думають», – розповідає Віктор.
Соціально відповідальний бізнес
Компанія Transflot також працює з благодійним фондом «Таблеточки», надаючи транспортні послуги працівникам фонду та маленьким пацієнтам. Як розповідає Віктор, коли вони тільки запускали компанію, то відразу закладали соціальну відповідальність.
«Ми вийшли на «Таблеточки», запропонували їм транспортні послуги. Вони погодились. Ми возимо дітей на візках. Батьки садять їх у машину, а візок ставлять у багажник. Співробітники викликають нас, щоб ми відвезли діток за їхніми потребами. Також працівники фонду викликають нас для своїх потреб. Співробітники використовують нас як транспортну допомогу безоплатно. Це безкоштовно як для дітей, так і для працівників фонду. Таких поїздок може бути 2–3 на день», – пояснює Віктор Федосюк.
Шаттл для дітей
За словами Віктора Федосюка, у планах компанії – збільшити свій флот до 100–120 автомобілів за 5 років, а також запустити спеціальний шатл, що буде возити дітей до школи. Для цього планують використовувати автомобілі більшої місткості – Ford Transit або Mercedes Sprinter на 18 місць.
«Мені батьки постійно пишуть з пропозиціями запустити такий шаттл за прикладом Uber Shuttle, але щоб він возив дітей до школи на відстані до 15 км. Ми зараз думаємо над реалізацією цього проекту», – пояснює Віктор.
За попередніми підрахунками вартість однієї поїздки складатиме 100–130 грн на одну дитину.
«Щоб запустити послугу мені потрібно зібрати пул з 30-40 анкет, щоб скласти оптимальні маршрути – діти не повинні знаходитись у автомобілі більше 40 хвилин», – стверджує Федосюк.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24975 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті