«Укрзалізниця» планує запустити в Інтерсіті супутниковий інтернет. Наскільки це гарна ідея?
Досі сигнал у поїздах забезпечував Інтертелеком за застарілою технологією CDMA.
Досі сигнал у поїздах забезпечував Інтертелеком за застарілою технологією CDMA.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24981 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
«Укрзалізниця» проводить перемовини з мобільними операторами для запуску нормального інтернету в поїздах Інтерсіті, але процесу перешкоджають технічні труднощі, повідомляє Liga.Tech.
Досі сигнал у поїздах забезпечував Інтертелеком за застарілою технологією CDMA. Така якість інтернету фактично унеможливлює його використання, при тому, що чимало пасажирів розраховують попрацювати в дорозі. До того ж, угода з Інтертелеком спливла ще у лютому.
Наразі в «Укрзалізниці» розглядають супутниковий інтернет, послуги якого в Україні доставляє одна компанія – Датагруп. Із нею й ведуть перемовини.
«Планується проведення детального тестування на всіх маршрутах зі встановленням сучасного супутникового обладнання на електропоїзд», – повідомили у пресслужбі «Укрзалізниці».
У Vodafone стверджують, що це дорого коштуватиме «Укрзалізниці», а швидкість навряд відрізнятиметься від тієї, що є зараз. Із цим погоджується й експертка з телекомунікацій Олена Мініч.
«Супутник для Інтерсіті, який рухається зі швидкістю понад 120 кілометрів на годину – це феєрично. Дуже дорого і затримка сигналу дуже велика», – каже вона.
За її словами, у світі використовують два підходи для забезпечення вайфаю в поїздах: об’єднувати наявний трафік від усіх мобільних операторів, подавати його на вагон, а далі роздавати користувачам – або будувати виділені мережі вздовж доріг.
Так, у Франції повноцінний інтернет у поїздах з’явився у 2016-2017 роках. На будівництво базових станцій витратили 150 мільйонів євро.
У lifecell вважають, що виділені мережі будуть збитковими – доходи від них ніколи не покриють навіть обслуговування. До того ж поїзди Інтерсіті погано пропускають сигнал. Тож єдиний варіант – запуск 4G в діапазоні 900 Мгц.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті