Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 298 днів. За цей час ми опублікували 26314 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Вечірній Київ

«Київавтодор» переобладнує два пікапи Toyota Hilux для прибирання снігу на пішохідних мостах та інших вузьких місцях, повідомляє Вечірній Київ.

Автомобіль спереду обладнали навісним відвалом (ковшем), а в кузові встановили солерозкидач на 200 кілограмів.

Наразі повністю готова одна машина, яку презентували на дитячій виставці «Місто професій».

https://www.facebook.com/kievavtodor/videos/566356814103192/

«Крім того, для швидкого розчищення вузьких вулиць, пішохідних тротуарів маємо 35 одиниць техніки. Це трансформери, які влітку збирають пил, опале листя, а взимку на них почепимо ковші-відвали й солерозкидачі», – повідомив заступник гендиректора «Київавтодора» Валентин Осипов.

За його словами, з ожеледицею боротимуться, як і раніше, сіллю. Вже закупили 40 тисяч тонн, а загалом на зиму для Києва потрібно 50 тисяч.

За температури нижчій за 15 градусів морозу сіль не виконуватиме свою функцію, і тоді застосують пісок із сіллю. Цією сумішшю посипатимуть тільки вулиці, на яких немає дощової каналізації. Гравій-відсів хочуть використовувати лише на крутих вулицях.

Зазначимо, що у проєкті нових санітарних норм Міністерства охорони здоров’я пропонувалося посипати тротуари гранітним відсівом із вмістом солі 7%. Піскосуміш із сіллю пропонували заборонити.

Нагадаємо, «Київпастранс» презентував власний талісман – Київпастрансформер. Художник Олександр Грехов вже створив іронічний малюнок на цю тему.

Ілюстрація: Олександр Грехов

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button