Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 304 днів. За цей час ми опублікували 26351 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

За порушенням швидкості на дорогах Києва стежитиме нова автоматична система, яка наразі працює у тестовому режимі. Про це  в інтерв’ю LIGA.net повідомив Микола Пихтін, в.о. гендиректора КП Інформатика, який займається проєктом міського відеоспостереження.

Пристрій фіксуватиме номер, якщо машина перевищує швидкість, відтак автомобіль знаходять за номером в базі поліції і автоматично складають штрафну квитанцію.

У роботі системи використовуватимуть нові прилади – такі собі «шпаківні», які складаються з радара-детектора, камери машинного зору й аналітики.

Винним у правопорушенні вважатимуть власника авто, а не конкретного водія, який був за кермом. Якщо власник є юридичною особою, то відповідальність нестиме директор юридичної особи.

Фото: unsplash

Наразі закупили 20 приладів, п’ять вже перебувають на тестуванні поліції, для інших 15 наразі узгодили місця установки. За словами Миколи Пихтіна, ті міські камери, які вже встановлені на перехрестях, не можуть виконувати функцію автовиписування штрафів.

«Ми своєю системою можемо міряти емпіричну швидкість – між двома точками. Але це для статистики – не для штрафів. Адже у нас з самого початку не стояло такого завдання, потрібно було тільки аналізувати швидкість руху в смузі і наявність заторів», – пояснює Микола Пихтін.

На систему відеонагляду загалом витратили близько 450 мільйонів гривень.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button