Амстердам планують перетворити на «місто без автомобілів»
Заохочувати відмовити від автівок будуть через подовження часу роботи метро і безкоштовний проїзд дітей.
Заохочувати відмовити від автівок будуть через подовження часу роботи метро і безкоштовний проїзд дітей.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 304 днів. За цей час ми опублікували 26351 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Амстердам. Фото: Jace & Afsoon/unsplash
За статистикою в Амстердамі лише 19 відсотків людей кожного дня використовують автівки, а дві третини містян їздять містом на велосипеді. Утім, столицю Нідерландів хочуть перетворити на «місто без автомобілів», пише citylab.com
Шерон Дійксма, представниця муніципальної ради Амстердаму, оголосила про ряд нових заходів, які ускладнюють рух автомобілів щонайменше десятьма центральними вулицями, серед них односторонній рух, звуження проїжджої частини, бар’єри на дорозі тощо. Аби ще більше заохотити водіїв відмовитися від своїх автівок, місто оголосило про плани зробити доступним амстердамський метрополітен вночі на вихідних, починаючи з 2021 року, а також запровадити безкоштовний вхід для дітей до 12 років на вихідних. Паралельно мерія міста розробила ще більш радикальний план взагалі заборонити рух автотранспорту.
Амстердам. Фото: jennieramida/unsplash
Місто також має намір до 2030 року заборонити рух усіх автомобілів, що працюють на бензині та дизелі. Це мало б заохотити водіїв переходити на електромобілі. Водночас прагнення до «майбутнього без викидів» набагато простіше реалізувати у разі, коли якнайменше транспортних засобів буде на дорозі.
Місто Амстердам намагається забезпечити собі майбутнє без автівок ціною найменших витрат. Ключовим інструментом є те, що голландці називають «зрізом» (ножем по-голландськи). Це встановлення бар’єрів, що закривають коротку смугу довгої вулиці. Більшу частину вулиці все ще можна використовувати для доставки чи щоб когось підібрати, але як транзитний маршрут через місто така вулиця стає незручною.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті