Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 284 днів. За цей час ми опублікували 23536 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Київдормістпроект

17 жовтня 2019 року Уряд запропонував Верховній Раді України проєкт змін до Держбюджету 2019 року. Як повідомляє на сторінці в Фб перший заступник голови КМДА Микола Поворозник, 18 жовтня документ проголосували у першому читанні. Згідно з проєктом, бюджет Києва втрачає чотири мільярди гривень з держбюджету, які міська влада планувала спрямувати на розвиток інфраструктури.

У пояснювальній записці до закону йдеться про необхідність ефективного використання коштів Державного бюджету та вирішення соціальних питань. Як наслідок, із тексту закону вилучають статтю під номером 30, яка регулювала відносини держави та міста, що стосуються зобов’язань Київської міської ради погасити заборгованості перед державою. Причиною появи статті став прецедент переведення частини місцевого боргу Київської міської ради до боргу держави у 2015 році. 

Такі норми, які існували в законах України про Держбюджет у 2017 та 2018 роках, створювали механізм спрямування коштів з держбюджету на реалізацію інфраструктурних об’єктів державного у значення у Києві, приміром, на будівництво дільниці Сирецько-Печерської лінії метрополітену від станції «Сирець» на житловий масив Виноградар, будівництво Подільсько-Воскресенського мосту тощо.

Натомість скасування статті 30 наприкінці року зменшує бюджет Києва у 2019 році на чотири мільярди, які мали бути спрямовані на інфраструктуру. 

«Сьогодні дуже важливо не втрачати темпів розвитку міста, які ми постійно нарощуємо. Будівництво метро, дитячих садочків, шкіл та об’єктів транспортної інфраструктури – все це може стати проектами, які не можливо буде втілити в життя, якщо Верховна Рада ухвалить запропоновані зміни. На жаль, держава «методами попередників», вилучаючи кошти територіальної громади, уповільнює темпи модернізації застарілої інфраструктури», – вважає Микола Поворозник. 

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button