Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 303 днів. За цей час ми опублікували 26351 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Сходи в окрузі Бронкс у Нью-Йорку. Фото: Bebeto Matthews/AP

Новітні туристичні тенденції – це не про розширення кругозору, а про відвідування місць, які стали популярними завдяки появі в медіа, пише колумністка The Guardian.

Одним із таких місць стали сходи в районі Бронкс у Нью-Йорку, на яких актор Хоакін Фенікс у гримі клоуна танцював у фільмі «Джокер». Ця сцена стала інтернет-мемом. Тому тепер безліч людей щодня приходять до цього місця, щоб відтворити образ з фільму і запостити його в Instagram з хештегом #jokerstairs. Довкола сходів створили такий ажіотаж, що на Google Maps їх позначили як релігійне місце.

Місцеві жителі Бронкса не в захваті від такого явища. Один мешканець навіть виставив плакати, де написав: «Це зневажливо вважати нашу громаду… просто місцем для фото».

Те, що місця, де знімали кіно, стають туристичними хітами, звісно, не новина. Проте новим феноменом є швидкість, із якою місце з кінофільму набуває свого значення, перетворюється на місце для селфі і починає жити своїм власним життям. Це ще називають ефектом Instagram. Американський журнал Wired нарік це явище «мемо-туризмом».

Зображення: nme.com

«Не так давно ми всі принаймні робили вигляд, що подорожі можуть розширити наш кругозір. Зараз туризм – це, здається, про вибудовування особистих брендів. Забудьте «мемо-туризм» – це більше схоже на «me-me-me-туризм»: отримувати лайки, підсідаючи на останню вірусну тенденцію чи демонструвати, що ти модний,  роблячи селфі в Чорнобилі. «Весь світ – театр», – так колись сказав один відомий автор. І це правдиво, як ніколи. От тільки гравцями є всього лиш кілька обраних – усі решта просто #контент», – прокоментувала тенденцію колумністка Arwa Mahdawi.

Читайте також: Що треба знати, перш ніж йти дивитись «Джокера»?

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button