Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 279 днів. За цей час ми опублікували 23507 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Сходи в окрузі Бронкс у Нью-Йорку. Фото: Bebeto Matthews/AP

Новітні туристичні тенденції – це не про розширення кругозору, а про відвідування місць, які стали популярними завдяки появі в медіа, пише колумністка The Guardian.

Одним із таких місць стали сходи в районі Бронкс у Нью-Йорку, на яких актор Хоакін Фенікс у гримі клоуна танцював у фільмі «Джокер». Ця сцена стала інтернет-мемом. Тому тепер безліч людей щодня приходять до цього місця, щоб відтворити образ з фільму і запостити його в Instagram з хештегом #jokerstairs. Довкола сходів створили такий ажіотаж, що на Google Maps їх позначили як релігійне місце.

Місцеві жителі Бронкса не в захваті від такого явища. Один мешканець навіть виставив плакати, де написав: «Це зневажливо вважати нашу громаду… просто місцем для фото».

Те, що місця, де знімали кіно, стають туристичними хітами, звісно, не новина. Проте новим феноменом є швидкість, із якою місце з кінофільму набуває свого значення, перетворюється на місце для селфі і починає жити своїм власним життям. Це ще називають ефектом Instagram. Американський журнал Wired нарік це явище «мемо-туризмом».

Зображення: nme.com

«Не так давно ми всі принаймні робили вигляд, що подорожі можуть розширити наш кругозір. Зараз туризм – це, здається, про вибудовування особистих брендів. Забудьте «мемо-туризм» – це більше схоже на «me-me-me-туризм»: отримувати лайки, підсідаючи на останню вірусну тенденцію чи демонструвати, що ти модний,  роблячи селфі в Чорнобилі. «Весь світ – театр», – так колись сказав один відомий автор. І це правдиво, як ніколи. От тільки гравцями є всього лиш кілька обраних – усі решта просто #контент», – прокоментувала тенденцію колумністка Arwa Mahdawi.

Читайте також: Що треба знати, перш ніж йти дивитись «Джокера»?

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button