Ефект Instagram або «мемо-туризм»: чому сходи з фільму «Джокер» стали одним із найпопулярніших місць Нью-Йорка
Безліч людей щодня приходять туди, щоб відтворити образ із фільму і запостити його в Instagram з хештегом #jokerstairs.
Безліч людей щодня приходять туди, щоб відтворити образ із фільму і запостити його в Instagram з хештегом #jokerstairs.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24978 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Новітні туристичні тенденції – це не про розширення кругозору, а про відвідування місць, які стали популярними завдяки появі в медіа, пише колумністка The Guardian.
Одним із таких місць стали сходи в районі Бронкс у Нью-Йорку, на яких актор Хоакін Фенікс у гримі клоуна танцював у фільмі «Джокер». Ця сцена стала інтернет-мемом. Тому тепер безліч людей щодня приходять до цього місця, щоб відтворити образ з фільму і запостити його в Instagram з хештегом #jokerstairs. Довкола сходів створили такий ажіотаж, що на Google Maps їх позначили як релігійне місце.
Місцеві жителі Бронкса не в захваті від такого явища. Один мешканець навіть виставив плакати, де написав: «Це зневажливо вважати нашу громаду… просто місцем для фото».
Те, що місця, де знімали кіно, стають туристичними хітами, звісно, не новина. Проте новим феноменом є швидкість, із якою місце з кінофільму набуває свого значення, перетворюється на місце для селфі і починає жити своїм власним життям. Це ще називають ефектом Instagram. Американський журнал Wired нарік це явище «мемо-туризмом».
«Не так давно ми всі принаймні робили вигляд, що подорожі можуть розширити наш кругозір. Зараз туризм – це, здається, про вибудовування особистих брендів. Забудьте «мемо-туризм» – це більше схоже на «me-me-me-туризм»: отримувати лайки, підсідаючи на останню вірусну тенденцію чи демонструвати, що ти модний, роблячи селфі в Чорнобилі. «Весь світ – театр», – так колись сказав один відомий автор. І це правдиво, як ніколи. От тільки гравцями є всього лиш кілька обраних – усі решта просто #контент», – прокоментувала тенденцію колумністка Arwa Mahdawi.
Читайте також: Що треба знати, перш ніж йти дивитись «Джокера»?
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті