Парковки у центрі Лос-Анджелеса забудують житлом і громадськими просторами
Приватні автомобілі, за планом, мають поступитися велосипедам, автобусам, скутерам тощо.
Приватні автомобілі, за планом, мають поступитися велосипедам, автобусам, скутерам тощо.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 298 днів. За цей час ми опублікували 26314 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Фото: Joseff Little, Unsplash
Муніципалітет Лос-Анджелеса, США, поступово забудовуватиме паркувальні майданчики у центрі міста житлом та громадськими просторами. Такі наміри містяться у плані, оприлюдненому 31 жовтня Департаментом містопланування.
Згідно з прогнозом, до 2040 року в Даунтауні з’явиться 125 тисяч нових мешканців і 55 тисяч нових робочих місць. Це означає, що 20-відсотковий приріст населення сконцентрується на 1% території Лос-Анджелеса.
Тож міська влада вважає за необхідне скасувати паркувальні мінімуми – вимоги щодо кількості паркомісць у цій зоні й таким чином зменшити кількість автомобілів і звільнити місце для житла, комерційної забудови й публічних просторів.
«Паркувальні мінімуми у Даунтауні десятиліттями забезпечували пріоритет автомобілів над людьми», – зазначив директор Департаменту містопланування.
Приватні автомобілі, за планом, мають поступитися альтернативним транспортним засобам, таким як велосипеди, автобуси, скутери тощо.
Такий план у муніципалітеті вважать кроком до людиноцентричної мобільності та подолання кліматичної кризи. Сподіваються, що закриття й забудова паркувальних майданчиків у діловому центрі зменшить забудовне навантаження на інші частини міста, зокрема зелені зони, а також скоротить час у дорозі.
Запропонований план має пройти крізь обговорення з вигодонабувачами. Муніципалітет розглядатиме відгуки протягом першої половини 2020 року.
Нагадаємо, київський «Транспарксервіс» нещодавно оприлюднив список парковок, розташованих у радіусі 500 метрів від метро.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті