Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 295 днів. За цей час ми опублікували 23629 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: МАУ

Авіакомпанія «Міжнародні авіалінії України» (МАУ) стане банкрутом, якщо не погасить борги перед державою, заявив міністр інфраструктури Владислав Криклій в інтерв’ю РБК-Україна.

«Дуже на (погашення боргів) розраховую, інакше компанія – банкрут», – зазначив Криклій.

За його словами, МАУ обговорює ситуацію з заборгованістю з «Украерорухом» і вже почала виплати.

«Зі свого боку, (МАУ) анонсували, що закривають усі збиткові рейси, здебільшого на азійський регіон, і сконцентруються на прибуткових напрямках, щоб змінити свою фінансову модель», – зазначив міністр.

2017 та 2018 роки стали для МАУ збитковими. При цьому за минулий рік збиток збільшився майже у дев’ять разів – до 2,7 мільярда гривень. Така ситуація збіглася з приходом на український ринок лоукостера Ryanair.

МАУ, як і збанкрутіла «Аеросвіт», належала бізнесмену Ігорю Коломойському. Та за оцінками деяких юристів, МАУ не загрожує банкрутство за прикладом «Аеросвіту».

У МАУ пояснюють негативні результати трьома чинниками: здорожчання авіапального, закриття повітряного простору над Росією й окупованим Кримом, порушення графіків поставки літаків Boeing 777-200ER.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button