Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 282 днів. За цей час ми опублікували 23535 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: pixabay.com

Перший мітинг проти електросамокатів відбувся цього літа в Берліні. Насправді в німецьких газетах ледь не щодня пишуть про електросамокати, повідомляє DW, наводячи приклад із заголовків: «У Потсдамі перехожі побилися через електросамокати», «У Берліні жінка впала з самоката і зазнала важких травм», «В Ерфурті кілька поліцейських поранені в бійці з перехожими, які заступилися за п’яну водійку самоката», «У Бонні лікарі борються за життя водія самоката, який на швидкості врізався в машину таксі».

У чому причина обурення жителів Берліна електросамокатами?

Цей вид транспорту дозволили на вулицях Берліна в червні цього року. На них покладали багато очікувань як на екологічну альтернативу автомобілям, утім, у всіх містян (пішоходів, велосипедистів, автомобілістів) вони викликали роздратування.

Перш за все, невдоволення полягає в тому, що їхні користувачі порушують правила – катаються тротуарами і залишають взяті напрокат самокати абиде. На тротуарах лишається все менше місця для пішоходів.

«Нічого симпатичного в них немає, – категорично заявляє Роланд Штімпель (Roland Stimpel) з Німецької спілки пішоходів. – Вони стоять поперек дороги, люди зачіпаються і падають. Вони розкидані всюди – біля під’їздів будинків, біля входів в метро, ​​вони звалені купами, і все це – не власність конкретних людей, а майно компаній, які заробляють на тому, що не платять за використання громадських місць як парковок».

На думку Роланда Штімпеля, правильно вчинило з електросамокатами місто Бремен, де земельний уряд встановив такі правила ліцензування, що бізнес із прокату самокатів втратив сенс.

«Як пішоходи ми, звичайно, не проти того, щоб замість великих і смердючих машин вулицями їздили маленькі електричні самокати, – каже Штімпель. – Ми проти того, щоб у нас крали простір».

У Берліні всього нараховують близько 15 тисяч електросамокатів. Це ніщо порівняно з кількістю автівок. Крім того, не було жодного випадку загибелі в ДТП за участі самокатів. Тоді як за статистикою щодня на німецьких дорогах гине щонайменше один велосипедист і три автомобілісти.

Читайте також: Сервіси оренди транспорту – майбутнє міст чи тимчасові іграшки?

Прессекретар одного з лідерів німецького ринку прокату самокатів – берлінського стартапу Tier Бодо фон Браунмюль (Bodo von Braunmühl) пояснює невдоволення появою самокатів непристосованістю до них велоінфраструктури.

«Міста і без того переповнені, машин дуже багато, і велосипедів стає дедалі більше», – каже він, – «Тепер до них додалися електросамокати, а це значить, що влада міст повинна шукати рішення, які скоротять кількість машин і розширять простір для двоколісних засобів».

Жителі Берліна постійно пишуть скарги в поліцію на новий транспортний засіб. Як результат, поліцейські роздають на вулицях брошури п’ятьма мовами із вказівками, як правильно їздити на самокаті.

Інструкції з користування електросамокатами. Фото: dw.com

Начальник відділу безпеки дорожнього руху Райнер Печ (Rainer Paetsch) вважає, що через рік-два люди звикнуть до самокатів і пов’язного з ними невдоволення буде менше.

Читайте також: Як поводитись з електросамокатами в місті, аби поліпшити якість повітря? Пояснює експертка

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button