Електросамокати викликають обурення в жителів Берліна. Чому так сталось?
Містяни скаржаться, що електросамокати крадуть їхній простір на тротуарах.
Містяни скаржаться, що електросамокати крадуть їхній простір на тротуарах.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 282 днів. За цей час ми опублікували 23535 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Перший мітинг проти електросамокатів відбувся цього літа в Берліні. Насправді в німецьких газетах ледь не щодня пишуть про електросамокати, повідомляє DW, наводячи приклад із заголовків: «У Потсдамі перехожі побилися через електросамокати», «У Берліні жінка впала з самоката і зазнала важких травм», «В Ерфурті кілька поліцейських поранені в бійці з перехожими, які заступилися за п’яну водійку самоката», «У Бонні лікарі борються за життя водія самоката, який на швидкості врізався в машину таксі».
У чому причина обурення жителів Берліна електросамокатами?
Цей вид транспорту дозволили на вулицях Берліна в червні цього року. На них покладали багато очікувань як на екологічну альтернативу автомобілям, утім, у всіх містян (пішоходів, велосипедистів, автомобілістів) вони викликали роздратування.
Перш за все, невдоволення полягає в тому, що їхні користувачі порушують правила – катаються тротуарами і залишають взяті напрокат самокати абиде. На тротуарах лишається все менше місця для пішоходів.
«Нічого симпатичного в них немає, – категорично заявляє Роланд Штімпель (Roland Stimpel) з Німецької спілки пішоходів. – Вони стоять поперек дороги, люди зачіпаються і падають. Вони розкидані всюди – біля під’їздів будинків, біля входів в метро, вони звалені купами, і все це – не власність конкретних людей, а майно компаній, які заробляють на тому, що не платять за використання громадських місць як парковок».
На думку Роланда Штімпеля, правильно вчинило з електросамокатами місто Бремен, де земельний уряд встановив такі правила ліцензування, що бізнес із прокату самокатів втратив сенс.
«Як пішоходи ми, звичайно, не проти того, щоб замість великих і смердючих машин вулицями їздили маленькі електричні самокати, – каже Штімпель. – Ми проти того, щоб у нас крали простір».
У Берліні всього нараховують близько 15 тисяч електросамокатів. Це ніщо порівняно з кількістю автівок. Крім того, не було жодного випадку загибелі в ДТП за участі самокатів. Тоді як за статистикою щодня на німецьких дорогах гине щонайменше один велосипедист і три автомобілісти.
Читайте також: Сервіси оренди транспорту – майбутнє міст чи тимчасові іграшки?
Прессекретар одного з лідерів німецького ринку прокату самокатів – берлінського стартапу Tier Бодо фон Браунмюль (Bodo von Braunmühl) пояснює невдоволення появою самокатів непристосованістю до них велоінфраструктури.
«Міста і без того переповнені, машин дуже багато, і велосипедів стає дедалі більше», – каже він, – «Тепер до них додалися електросамокати, а це значить, що влада міст повинна шукати рішення, які скоротять кількість машин і розширять простір для двоколісних засобів».
Жителі Берліна постійно пишуть скарги в поліцію на новий транспортний засіб. Як результат, поліцейські роздають на вулицях брошури п’ятьма мовами із вказівками, як правильно їздити на самокаті.
Начальник відділу безпеки дорожнього руху Райнер Печ (Rainer Paetsch) вважає, що через рік-два люди звикнуть до самокатів і пов’язного з ними невдоволення буде менше.
Читайте також: Як поводитись з електросамокатами в місті, аби поліпшити якість повітря? Пояснює експертка
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті