У2019 році день традиційних знижок перед святами в кінці року, чорна п’ятниця, припадає на 29 листопада. За дослідженням, кожен українець планує витратити у цей період, в середньому, близько трьох тисяч гривень.
Згідно з дослідженням Black Friday Global, минулого року середня знижка українських магазинів на Чорну п’ятницю становила 64%. Найбільше українців цікавлять розпродажі одягу, взуття та побутової техніки.
Водночас, дослідження Texty.org.ua показує, що у 2018 році лише у 7% випадків реальна знижка в українських магазинах відповідала заявленій.
Торговельні центри
На Чорну П’ятницю у ТРЦ Skymall обіцяють знижки до 70% від більш ніж 250 брендів. Протягом дня на відвідувачів також чекають розіграші подарунків, майстер-класи та б’юті-зони, а також виступи Сергія Бабкіна і TAYANNA.
У ТРЦ Ocean Plaza також обіцяють розіграші подарунків та концертну програму, хедлайнер якої – MELOVIN. Знижки у магазинах до 80% тут триватимуть три дні, до 1 грудня.
29 листопада знижки до 70% також обіцяють у Cosmopolite MULTIMALL та Gulliver, а до 80% – у ТРЦ Dream Town.
Електроніка та побутова техніка
Інтернет-гіпермаркет Rozetka запропонує знижки до 90% з першої хвилини 28 листопада і до останнього товару на складі. Завантаживши додаток магазину можна отримати доступ до товарів на годину раніше.
В ніч з 28 на 29 листопада розпочнеться розпродаж також у магазині електроніки Allo. Він триватиме доки не будуть розпродані усі товари за акційними цінами.
Знижки від 7% до 70% обіцяють на Чорну п’ятницю у магазині електроніки Citrus.
Одяг, товари для дому та інше
З 29 листопада по 1 грудня триватиме також традиційний «Чорний маркет» від Всі.Свої. Цьогоріч на ньому можна буде придбати одяг, аксесуари, книги та їжу місцевого виробництва. Організатори обіцяють знижки «буквально на все».
У мережі магазинів товарів для дому Jysk знижки триватимуть з 28 листопада по 1 грудня. Тут обіцяють знижки до 70% на понад дві тисячі товарів. Вони діятимуть як у фізичних магазина, так і онлайн. Крім того, обрані речі можна буде забронювати на сайті та забрати безпосередньо у магазині мережі.
Традиційні знижки до чорної п’ятниці будуть також в онлайн магазині Kasta, тут вони триватимуть з 18 до 29 листопада. Завантаживши додаток можна отримати доступ до акцій на 15 хвилин раніше та підписатися на окремі бренди, щоб не пропустити початок знижок саме для них.
Квитки зі знижками на концерти, спектаклі та сімейні шоу також обіцяють на Concert.ua. Список акційних пропозицій ще формується.
З 11 листопада до першого грудня триватимуть знижки до 60% у онлайн-гіпермаркеті будівельних матеріалів та товарів для дому 27.ua.
29 листопада можна буде також придбати квитки зі знижкою в окремих авіакомпаній, зокрема. Зокрема, лоукостер Ryanair обіцяє сто тисяч акційних квитків від €9.99 та знижку у 25% на ще мільйон квитків. Знижки також пропонуватиме угорський лоукостер Wizz Air.
Серед інших магазинів, які пропонуватимуть знижки 29 листопада, – Comfy, AШАН, Parfums, LeBoutique, Lamoda та інші.
Чорну п’ятницю також проведуть у книжковому магазині Yakaboo: щоб взяти участь у спеціальному розіграші потрібно заповнити онлайн-форму на сайті. Серед зареєстрованих буде розіграно 540 сертифікатів номіналом від тисячі до 50 гривень. Ними можна буде оплатити замовлення в період з 25 до 29 листопада включно при покупці на сайті книгарні.
На одяг Syndicate знижки діятимуть два дні: 29 та 30 листопада. Речі зі знижкою -70% на торішню колекцію і принтовані речі та -20% на базову колекцію можна придбати на сайті або у шоурумі бренду.
25-30 листопада H&M пропонує знижку у 20% на все та до 50% на окремі позиції у магазинах бренду.
Український бренд Sleeper з 26 листопада до 2 грудня розпродаватиме всі речі чорного кольору зі знижкою 30%.
Школа Projector 29 листопада запускає річну підписку на відеобібліотеку Projector Оnline. Вона дає доступ до понад 150 лекцій з графічного дизайну, веб-дизайну, менеджменту, game production тощо. Оформити підписку на Чорну п’ятницю можна буде всього за 300 гривень (з 30 листопада – вже 950 гривень). На освітній платформі LABA з 25 до 29 листопада можна знайти дев’ять тематичних наборів курсів зі знижкою від 45% до 60%. Серед запропонованих напрямків – маркетинг, аналітика, фінанси, HR.
Читайте також: Київські ТРЦ проти інтернет-магазинів – яке в них майбутнє?
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті