Wizz Air закликає заборонити бізнес-клас у літаках
Угорський лоукостер ввважає додаткові зручності неекологічними.
Угорський лоукостер ввважає додаткові зручності неекологічними.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 275 днів. За цей час ми опублікували 23482 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Гендиректор угорського лоукостера Wizz Air Йожеф Вараді закликав авіакомпанії скасувати бізнес-клас у літаках заради боротьби з кліматичними змінами, повідомляє Forbes.
«Бізнес-клас має бути заборонений. Вуглецевий слід від таких пасажирів удвічі перевищує той, що лишають пасажири економ-класу. Авіаіндустрія винна у збереженні цієї неефективної й архаїчної моделі», – заявив Вараді.
Він вважає, що бізнес-класу не повинно бути перельотах тривалістю менш як п’ять годин.
Справді, згідно з калькулятором, розробленим швейцарською неприбутковою організацією myclimate, переліт Лондон-Берлін в економ-класі спричинить викид 0,209 тонн вуглецю, а в бізнес-класі – 0,270 тонн.
Wizz Air стверджує, що має найнижчий показник вуглецевого сліду в розрахунку на кожного пасажира з-поміж авіакомпаній-конкурентів. Те саме, до речі, стверджує Ryanair. Утім, завдяки кількості авіарейсів ірландський лоукостер увійшов до десятки найбільших забруднювачів Європи.
«Це правда, що пасажир бізнес-класу лишає більший вуглецевий слід, ніж пасажир економу. Викиди у розрахунку на кожного пасажира в лоукостерів справді менші. Але річ у тому, що загальні викиди від авіації зростають, і за цей ріст відповідальні лоукост-компанії», – пояснює Жиль Дюфрасне, представник Carbon Market Watch.
На цій підставі авіакомпанії, які пропонують перельоти бізнес-класом, звинувачують лоукостерів у безвідповідальній ціновій політиці: квитки вартістю 10 євро заохочують людей літати частіше, що в цілому завдає більше шкоди довкіллю.
Авіакомпанії почали запроваджувати бізнес-клас у 1970-х роках як проміжний між першим і економ-класом. У ті часи стюарди ще могли запропонувати пасажирам сигару до дорогого коньяку і запеченого ягняти.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті