Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 275 днів. За цей час ми опублікували 23482 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Салон першого класу Air France у 1970 році. Фото: Air France

Гендиректор угорського лоукостера Wizz Air Йожеф Вараді закликав авіакомпанії скасувати бізнес-клас у літаках заради боротьби з кліматичними змінами, повідомляє Forbes.

«Бізнес-клас має бути заборонений. Вуглецевий слід від таких пасажирів удвічі перевищує той, що лишають пасажири економ-класу. Авіаіндустрія винна у збереженні цієї неефективної й архаїчної моделі», – заявив Вараді.

Він вважає, що бізнес-класу не повинно бути перельотах тривалістю менш як п’ять годин.

Справді, згідно з калькулятором, розробленим швейцарською неприбутковою організацією myclimate, переліт Лондон-Берлін в економ-класі спричинить викид 0,209 тонн вуглецю, а в бізнес-класі – 0,270 тонн.

Wizz Air стверджує, що має найнижчий показник вуглецевого сліду в розрахунку на кожного пасажира з-поміж авіакомпаній-конкурентів. Те саме, до речі, стверджує Ryanair. Утім, завдяки кількості авіарейсів ірландський лоукостер увійшов до десятки найбільших забруднювачів Європи.

«Це правда, що пасажир бізнес-класу лишає більший вуглецевий слід, ніж пасажир економу. Викиди у розрахунку на кожного пасажира в лоукостерів справді менші. Але річ у тому, що загальні викиди від авіації зростають, і за цей ріст відповідальні лоукост-компанії», – пояснює Жиль Дюфрасне, представник Carbon Market Watch.

На цій підставі авіакомпанії, які пропонують перельоти бізнес-класом, звинувачують лоукостерів у безвідповідальній ціновій політиці: квитки вартістю 10 євро заохочують людей літати частіше, що в цілому завдає більше шкоди довкіллю.

Авіакомпанії почали запроваджувати бізнес-клас у 1970-х роках як проміжний між першим і економ-класом. У ті часи стюарди ще могли запропонувати пасажирам сигару до дорогого коньяку і запеченого ягняти.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button