Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 121 днів. За цей час ми опублікували 24981 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Центру розвитку стартапів 1991 Mariupol – це проєкт української технологічної організації SocialBoost, реалізований у співпраці з мерією міста. «У Маріуполі значна кількість IT-спеціалістів і був запит на створення такого хабу», – зазначає Олександр Кочурін, заступник міського голови. 

Крім коворкінгу, центр пропонуватиме низку менторських програм, можливості стажування для молоді, події для побудови діалогу між владою, бізнесом та ІТ-спільнотою.

Для потреб центру вирішили використати приміщення 1970-х років, у якому працювала міська бібліотека. Проєкт реконструкції будівлі розробила команда архітектурного бюро PVA. Основним кольором інтер’єру став насичений жовтий: він відповідає фірмовому стилю проєктів SocialBoost. «Під час реконструкції, ми вирішили також виділити жовтим вхід до будівлі, щоб привернути до нього більше уваги», – каже Дмитро Сергієнко, менеджер проєктів PVA.

«Ми працювали в умовах досить обмеженого бюджету, а тому надали перевагу практичним рішенням та мінімалізму», – розповідає Карина Філяк, дизайнер інтер’єру бюро PVA. За її словами, основним акцентом першого поверху повинна стати рецепція. Крім того, на першому поверсі розмістили кілька столів та диванів: цей простір є вільним для всіх відвідувачів центру.

Крім того, тут тимчасово залишили місце для бібліотеки. Хоча основний книжковий фонд переїхав до іншої будівлі, на першому поверсі розмістили кілька стендів та забезпечили доступ до книг в електронному форматі. «Тут читачі можуть користуватися електронними книгами, залом періодики або замовити необхідні книги у паперовому варіанті», – каже Олександр Кочурін. Крім того, доступ до онлайн-підбірок можливий через QR-коди.

Основним візуальним акцентом другого поверху стала зона для проведення подій, розрахована на 150 людей. Вона повністю виконана у жовтому кольорі та завдяки великим скляним перегородкам добре проглядається з інших зон центру. 

Такі перегородки розділяють також більшість приміщень на цьому поверсі. «Ми хотіли створити дуже відкритий простір, – розповідає Карина. – Крім того, це дозволяє денному світлу потрапляти навіть у ті кімнати, де немає вікон. Завдяки цьому працювати у них комфортніше, ніж зі штучним освітленням».

На поверсі розмістили open space, де можуть працювати до 150 резидентів, та відокремлені робочі простори, розраховані на 4-6 людей. Крім того, знайшлося місце для кімнат для переговорів та кількох skype-кімнат. Кожна з них має власну назву-сузір’я. 

У приміщенні центру передбачений «храм джедаїв»: так тут назвали кімнату для відпочинку. Поки у ній лише пуфи та незабаром повинна з’явитися також техніка для відеоігор та місце для настільних. 

Особливу увагу в проєкті приділили доступності: на другий поверх будівлі тепер можна піднятися на новому скляному ліфті, а вбиральні обладнані для людей на візках.

Запуск центру став можливим завдяки гранту проєкту USAID  «Економічна підтримка Східної України» та за підтримки Європейського інвестиційного банку, Фонду розвитку Маріуполя, у партнерстві з Маріупольською міською радою. (цитата)

Читайте також: Колишній кінотеатр «Союз» в Маріуполі перетворять у найбільший в Україні соціальний офіс

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button