Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24983 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Mike Siegel / The Seattle Times

У 2010 році 53% населення Сіетла їздили на роботу на приватних автомобілях. Натомість у 2018 році це робили вже 44% із 444 тисяч працевлаштованих мешканців Сіетла.

Це найбільший спад серед ста найбільш населених міст США з початку десятиліття. Наразі Сіетл займає шосте місце в рейтингу міст, найменша кількість жителів якого їздять на роботу на своїх авто. Переможцем рейтингу є Нью-Йорк, де лише близько 23% пасажирів їздять самостійно.

Утім, оскільки кількість населення в Сіетлі постійно зростає, то, незважаючи на спад користувачів авто у відсотках, загальна кількість людей, які їздять на роботу приватним транспортом, зросла.

Також звичка підвозити знайомих, друзів чи тих, хто живе поблизу, втратила свою популярність серед жителів Сіетла на сім відсотків. Натомість усі інші альтернативні способи, на кшталт громадського транспорту, стали більш популярними.

Приблизно 23% населення у 2018 році їздило на роботу громадським транспортом (що на 5%  більше, ніж у 2010). На три з половиною більше відсотки людей стали ходити пішки. На один відсоток більше – працювати з дому.

Це свідчить про те, що люди без проблем обиратимуть громадський транспорт, якщо він буде зручним. Міська влада Сіетлу останнім часом інвестувала в те, щоб зробити транзит громадським транспортом якомога простішим і доступнішим.

Також у Сіетлі знизилася кількість сімей, які володіють автівками.

Лише 2.8% населення, що працює і мешкає у Сіетлі, їздили на роботу велосипедом у 2017 році. У 2018 році ця цифра зросла до 3,8%.

Це може бути пов’язано зі включенням електричних велосипедів до міських велосипедних програм.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button