Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24974 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Мила Князьская-Ханова / Сегодня

Кожен користувач київського метрополітену неодноразово бачив прибиральниць і прибиральників із ганчірками чи великими швабрами.

Як саме прибирають на станціях метро, дізналися журналісти видання «Сегодня». Як виявилося, кожна з 52 станцій має свої графіки прибирання.

Як розповіла Галина Грабійчук, заступник начальника дистанції руху на синій гілці, «верхню частину ескалатору – балюстраду, протирають вологою ганчіркою з додаванням миючого засобу».

При цьому «багато пасажирів несправедливо говорять, що балюстраду миють старими ганчірками, але це не так». Матеріал для ганчірок новий і його спеціально закуповують.

Балюстраду протирають два рази на день з 8.00 до 20.00. Генеральне прибирання балюстради роблять уночі, коли ескалатор не працює. В цей час також дезиніфікують ескалатор спеціальним розчином без кольору і запаху.

Фото: Мила Князьская-Ханова / Сегодня

Крім того, в метро прибирають територію від входу на станцію до перону, де пасажири сідають у поїзд.

«Підлогу на станціях і вестибюлях протирають вологою ганчіркою, яку вимочили в воді з додаванням звичайного миючого засобу», – коментує Галина Грабійчук.

Прибиральниці протирають підлогу двічі на день, збираючи пісок, пилюку, сіль. Крім того, в метро використовують миючі машини для прибирання підлоги касових залів і перонів станцій. Така техніка є всюди на станціях, утім, її кількість залежить від розмірів станції.

Коли пасажирів більше немає, роблять генеральне прибирання всієї станції – миють підлогу з порошком чи миючим засобом, спеціалісти дезинфікують станцію.

Фото: Мила Князьская-Ханова / Сегодня

«Ніхто не забороняє співати під час роботи. Тому, якщо настрій хороший, то можна і заспівати, Жінки в нас працюють і по 20 років, а деякі вже і близько 30 років займаються прибиранням станцій», – додає одна зі співробітниць підземки.

Терміново прибирати доводиться, коли пасажири розлили щось на станції. Особливо багато роботи в новорічні свята.

Крім того, прибиранням у підземці займаються ще кілька служб: працівники комерційної служби прибирають вікна біля каси, турнікетів, кабіни контролера, миють плафони і навіть стіни станції. Більшість роботи відбувається вночі, коли метро вже не працює для пасажирів.

«Найбрудніше місце на ескалаторі – це поручень, за який тримаються всі пасажири. Його дезінфекують один раз з самого ранку, перед відкриттям станції. Для цього застосовують два миючих засоби – “БіоЛонг” і “Антихлор плюс”», – пояснює Генадій Ляшенко, заступник начальника дистанції технічного обслуговування ескалатора №3, яка відповідає за роботу всіх ескалаторів на зеленій гілці метрополітену.

Приміром, для прибирання ескалаторів на зеленій гілці отримують 180-200 кілограмів ганчірок щомісяця.

Щоб поручень ескалатора не липнув до рук, його обробляють тальком.

Раніше, «Хмарочос» писав про те, як часто в муніциальному транспорті миють салони. Виявилося, що для електричного та автомобільного транспорту встановлено різні санітарні норми.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button