«Під час роботи можна співати». Як і коли прибирають київське метро?
Для прибирання ескалаторів на зеленій гілці щомісяця отримують до 200 кілограмів ганчірок.
Для прибирання ескалаторів на зеленій гілці щомісяця отримують до 200 кілограмів ганчірок.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24974 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Кожен користувач київського метрополітену неодноразово бачив прибиральниць і прибиральників із ганчірками чи великими швабрами.
Як саме прибирають на станціях метро, дізналися журналісти видання «Сегодня». Як виявилося, кожна з 52 станцій має свої графіки прибирання.
Як розповіла Галина Грабійчук, заступник начальника дистанції руху на синій гілці, «верхню частину ескалатору – балюстраду, протирають вологою ганчіркою з додаванням миючого засобу».
При цьому «багато пасажирів несправедливо говорять, що балюстраду миють старими ганчірками, але це не так». Матеріал для ганчірок новий і його спеціально закуповують.
Балюстраду протирають два рази на день з 8.00 до 20.00. Генеральне прибирання балюстради роблять уночі, коли ескалатор не працює. В цей час також дезиніфікують ескалатор спеціальним розчином без кольору і запаху.
Крім того, в метро прибирають територію від входу на станцію до перону, де пасажири сідають у поїзд.
«Підлогу на станціях і вестибюлях протирають вологою ганчіркою, яку вимочили в воді з додаванням звичайного миючого засобу», – коментує Галина Грабійчук.
Прибиральниці протирають підлогу двічі на день, збираючи пісок, пилюку, сіль. Крім того, в метро використовують миючі машини для прибирання підлоги касових залів і перонів станцій. Така техніка є всюди на станціях, утім, її кількість залежить від розмірів станції.
Коли пасажирів більше немає, роблять генеральне прибирання всієї станції – миють підлогу з порошком чи миючим засобом, спеціалісти дезинфікують станцію.
«Ніхто не забороняє співати під час роботи. Тому, якщо настрій хороший, то можна і заспівати, Жінки в нас працюють і по 20 років, а деякі вже і близько 30 років займаються прибиранням станцій», – додає одна зі співробітниць підземки.
Терміново прибирати доводиться, коли пасажири розлили щось на станції. Особливо багато роботи в новорічні свята.
Крім того, прибиранням у підземці займаються ще кілька служб: працівники комерційної служби прибирають вікна біля каси, турнікетів, кабіни контролера, миють плафони і навіть стіни станції. Більшість роботи відбувається вночі, коли метро вже не працює для пасажирів.
«Найбрудніше місце на ескалаторі – це поручень, за який тримаються всі пасажири. Його дезінфекують один раз з самого ранку, перед відкриттям станції. Для цього застосовують два миючих засоби – “БіоЛонг” і “Антихлор плюс”», – пояснює Генадій Ляшенко, заступник начальника дистанції технічного обслуговування ескалатора №3, яка відповідає за роботу всіх ескалаторів на зеленій гілці метрополітену.
Приміром, для прибирання ескалаторів на зеленій гілці отримують 180-200 кілограмів ганчірок щомісяця.
Щоб поручень ескалатора не липнув до рук, його обробляють тальком.
Раніше, «Хмарочос» писав про те, як часто в муніциальному транспорті миють салони. Виявилося, що для електричного та автомобільного транспорту встановлено різні санітарні норми.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті