У Києві запрацював «телефон довіри» для попередження домашнього насильства
При цьому працівники служби невдоволені низькими зарплатами і великим навантаженням.
При цьому працівники служби невдоволені низькими зарплатами і великим навантаженням.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24981 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
У Києві в тестовому режимі запрацював телефон довіри для попередження домашнього насильства. За перший тиждень роботи послугою скористалися 136 киян, повідомляє Марина Хонда, заступниця голови КМДА.
Щодня служба отримує до 20-ти дзвінків. Найбільше люди, що звертаються за допомогою, потребують підтримки кризових психологів.
«Навіть найкращі тренінги не можуть передбачити всі ситуації у родинах. Кілька днів тому одна з наших психологів 45 хвилин заспокоювала чоловіка, що вирішив піти з життя… Був ще один нічний суїцидальний дзвінок, решта – поради, консультації», – пише Марина Хонда
Працівники служби невдоволені низькими зарплатами і великим навантаженням.
«За тиждень роботи два психологи звільнилися, бо “не готові витрачати купу нервів за сім тисяч гривень”», – пояснює заступниця голови КМДА.
Наразі служба телефону довіри шукає підготовлених фахівців, а також можливості збільшити заробітну плату.
Звертатися за допомогою слід за номером 15 00.
Нагадаємо, що в листопаді в Києві винесли перший вирок за домашнє насильство.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті